פרטנר - LG G4 פגום במסגרת האחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ג'ני

    נשלח ע"יג'ני 17:33, 25 באפריל 2016

    שלום רב, לפני פחות משנה רכשתי מפרטנר מכשיר מדגם LG G4. הובטחה לי אחריות מלאה ומורחבת. (לא עברה שנה) לפני כחודשיים , המכשיר שלי נשלח למעבדה לתיקון מסך שבור. נמסר לי כי הוא יעבור בדיקה מקיפה לפני תיקונו על מנת לוודא שהוא תקין. ואכן נמצא תקין לחלוטין. המכשיר חזר ועד לפני מס' ימים עבד רגיל. לפני מס ימים הוא לפתע הוא כבה . לאחר מכן נדלק - נתקע ושוב כבה. וחוזר חלילה. למיטב הבנתי (ובאמצעות חיפוש קליל בגוגל גם ניתן להבין) מדובר בדגם פגום ובתקלה ידועה של היצרן. ישנה אפילו תובענה ייצוגית נגד היצרן בעולם ואלפי מקרים כמוני. אך בפרטנר טוענים כי במכשיר שלי ישנה קורוזיה ומתנערים מאחריות. הם מסרבים להחליף לי למכשיר חדש. כעת אני עוברת עוגמת נפש חמורה, אני מוגבלת ביכולת שלי לעבוד מאחר ואני משתמשת במכשיר חליפי שלא עונה על צורכי עבודתי. נסעתי לסניף של החברה ביום חופש מהעבודה אשר עלה לי כ470 ש''ח, טלפונית שוחחתי לפחות עם כ-5 נציגים שונים עד לקבל תשובה סופית - לא מתקנים ולא מחליפים לי את המכשיר וטוענים שיש לי קורוזיה ועל קורוזיה אין ביטוח מאחר ומדובר בנזק שכביכול אני גרמתי. הם רוצים שאשלם כ900 ש''ח עבור מכשיר חדש זהה למרות שמדובר במכשיר פגום. בנוסף, איני מאמינה שזו בעיה של קורוזיה שכן כאשר היה אצלי הוא כן נדלק. כמו כן לפני שנמסר לי בתיקון קודם נאמר לי שהוא תקין לחלוטין. איך כעבור חודש הוא קיבל לפתע קורוזיה? דווקא מה שלא בגדר האחריות? ואין באפשרותי לדעת מה עבר על המכשיר מאז שנמסר ומדוע הם טוענים שיש בו קורוזיה שכן לא עבר שום הרטבה/לחות/גשם ונעשה בו שימוש סביר ונכון. כמו כן למיטב ידיעתי גם קורוזיה ניתן לתקן. האם יש לי מה לעשות במקרה זה? בברכה ותודה מראש, ג'ני.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:45, 10 במאי 2016

    שלום ג'ני.
    איני מכיר את תוצאות המעבדה. המלצתי ראשית הינה פנייה אל חברת פרטנר בדרישה לקבל את תוצאות המעבדה.
    ככל ואינך מסכימה עם התוצאות, ביכולתך לבקש לבדוק פעם נוספת במעבדה שונה.
    בהתאם לתוצאות הבדיקות ניתן יהיה לבחון כיצד לפעול.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.