אפשרות לתביעה נגד חברת הפלאפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רמי

    נשלח ע"ירמי 17:39, 2 במאי 2016

    לפני 3 חודשים התקשרו אליי מפרטנר והציעו לי לעבור אליהם. בשיחת פלאפון הנציגה אמרה לי שהעלות תהיה 39 ש"ח בחודש לשיחות, הודעות, ואינטרנט. בחודש הראשון חויבתי על 57 ש"ח ובשני על 50 ש"ח. כשהתקשרתי לברר מסתבר שאני משלם גם על קו ביתי. האם יש לי עילה טובה לתביעה נגדם? ואם כן, האם אוכל לתבוע על סכום של 30,000 ש"ח?(עם סיכוי טוב לנצח בתביעה).

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:49, 10 במאי 2016

    שלום רב,
    עליך לבדוק האם התשלומים שהינך משלם בפועל תואמים להסכם ההתקשרות שחתמת עם חברת הסלולר.
    ככל והתשלומים אינם תואמים ומסתבר כי הינך משלם ביתר, המלצתי כי ראשית תפנה אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום בו תפרט את טענותיך. ביכולתך לבקש במכתב פיצוי כלשהו בעבור כך.
    ככל ותגובתה של חברת הסלולר לא תהיה מקובלת עליך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט.
    איני יודע מהם הסיכויים להגשת תביעה ומהו הסכום אותו ניתן לבקש. הדבר תלוי באסמכתאות התומכות בטענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.