פלאפון lg g4 נרכש פגום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אלעד

    נשלח ע"יאלעד 11:03, 7 במאי 2016

    שלום. לפני חצי שנה קניתי פלאפון lg g4 ב"עולם הקולנוע". לפני חודשיים התגלה פגם יסודי במכשיר, בעיה במסך. במסגרת האחריות יש לי אחריות יבואן/יצרן על תיקון המכשיר ובלבד שמקור הקלקול לא נגרם עקב הצרכן. שלחתי את המכשיר למעבדה ובאמת בהתאם לאחריות "תיקנו" אותו ללא עלות אך מיד אח"כ אותה התקלה חזרה, שלחתי אותו פעם נוספת למעבדה ולאחר שחזר עבד תקין במשך חודש ולאחר מכן התקלה חזרה. שאלתי היא: אחרי בדיקה קלה מצאתי את הדבר הבא - "אם העסק אינו מצליח לתקן את המוצר כראוי או להחליפו במוצר תקין תוך זמן סביר, זכות הצרכן לבחור בין ביטול העיסקה ודרישת כספו בחזרה, לבין דרישת פיצוי בגין קבלת מוצר נחות" 1. מהו הזמן הסביר שמצוין פה? האם המקרה שלי נכנס תחת ההגדרה הזו? בכל אחת מהפעמים נדרשתי ללכת למעבדה ולהמתין שבוע וחצי עד שהפלאפון חזר, בלי לקבל מוצר חילופי זמני. 2. במידה ויש לי עילה לדרוש החזר כספי, האם יש לי הזכות לתבוע אותו מידי החנות? או דווקא מהיבואן? אודה להתייחסותך

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:33, 17 במאי 2016

    שלום רב,
    איני מכיר את פרטי המקרה אולם ככל והמעבדה אינה מצליחה לתקן את המכשיר שלך למעשה אינך מקבל את המכשיר תקין בהתאם לציפיותיך ולפיכך יתכן וניתן לבטל את העסקה, למשל על פי חוק המכר.
    המלצתי הינה כי ראשית תפנה במכתב בדואר רשום אל החנות והעלה טענותיך באופן מפורט ואת בקשותיך, ככל ומכתב זה לא יישא פרי, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לבירור זכויותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.