מרגיש שאורנג׳ הונו אותי - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יוסף

    נשלח ע"ייוסף 13:40, 19 במאי 2016

    שלום, כשנרשמתי לאורנג׳ הם הציעו לי סים נוסף לגלישה ב 10 שח לחודש. כבר מספר חודשים אני שם לב שמחייבים אותי עליו 50 שח. פניתי אליהם והם טענו שזה המחיר שהסכמתי אליו. וזה מה שרשום להם. כעבור מספר חודשים ולאחר בירור נוסף, הנציגה הודתה שאכן היתה טעות, ושאקבל זיכוי על החיובים הנוספים. ברוב חוצפתה היא אמרה שהאשמה היא גם עלי כי לא בדקתי את החיובים. האם אפשר לטעון לחוסר תום לב / הונאה / הטעייה / פיצויים נוספים ? אולי ריבית פיגורים על כל החיובים מאז הפנייה הראשונה (שבה טענו שהמחיר הוא 50 שח) האם ביהמש יכול למנות בודק חיצוני - למה כל ה״טעויות״ הן כנגד הלקוח ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:14, 8 ביוני 2016

    שלום רב,
    ככלל , במידה וחברת הסלולר מודה בטעות אזי עליה לפעול להחזר הסכום שנגבה ביתר. ביכולתך לטעון טענות בהתאם לקרות המקרה. דהיינו אם למשל נאמר לך במעמד החתימה דבר מה שאינו התקיים וכו'. משמע, העלה טענות הנוגעות לנסיבות המקרה בלבד ולא כאילו שלא ניתן להוכיחן.
    בנסיבות מסויימות בית המשפט יכול למנות בודק חיצוני.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.