דינמיקה סלולר-זיוף חתימת הלקוח בהסכם שירות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אלכסנדרה

    נשלח ע"יאלכסנדרה 09:23, 24 במאי 2016

    שלום, ב- 10/2014 רכשתי מדינמיקה סלולר 2 מכשירי נוקיה פשוטים לאבא שלי ולבעלי. במועד הרכישה הציעו לי ביטוח של דינמיקה אך סירבתי. קודם כל, יש לי שירות במסגרת חבילת סלקום לתעשייה אווירית. לכן ביטוח של דינמיקה סלולר הוא מיותר לגמרי. בנוסף, המכשיר הוא זול, מה שלא מצדיק מבחינה כלכלית עלויות ביטוח נוספות. יותר כדאי לזרוק ולקנות מכשיר חדש. היום גיליתי במקרה שגובים ממני בכרטיס אשראי כ- 50 ש"ח כל חודש עבור ביטוח שלא עשיתי. מתברר שהתחילו לגבות שנה אחרי הרכישה, כלומר מ- 10/15. הגעתי לחנות דינמיקה סלולר וביקשתי להציג לי הסכם השירות/הביטוח עם חתימתי. גיליתי שחתימתי זויפה!!! האם כדאי לי להגיש תביעה בבית משפט או להתלונן במשטרה?

    השב
  • 00:49, 25 במאי 2016

    בלי שום קשר לזיוף (שזה חמור מאוד, כמובן), גם אילו חתמת איתם על חוזה שבשנה הראשונה הם נותנים שירות חינם ואחרי זה גובים 50 ש"ח לחודש, לקראת סוף השנה הראשונה הם היו חייבים להזכיר לך שהם מתחילים לקחת כסף. נגד דינמיקה יש כבר תביעה ייצוגית על כך שלא שולחים תזכורת, מאריכים חוזים אוטומטית וגם לא שולחים חשבוניות (בגלל זה הלקוחות לא יודעים שלוקחים מהם כסף).

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    22:32, 15 ביוני 2016

    שלום רב
    בהתאם ולאור הכתוב, נראה כי קיימות בפניך זכויות . במידה ולא חתמת על ביטוח אך הסכום נגבה ממך, ומובן כי במידה וחתימתך זויפה, אזי ביכולתך לפנות אל בית המשפט להוכחת טענותיך. ביכולתך לשלוח ראשית מכתב טענות לחברת הסלולר בדואר רשום ולהעלות את טענותיך ואת בקשותיך ובמידה ולא תזכי לתגובה לשביעות רצונך לפנות אל בית המשפט.
    בהצלחה

    תגובה
  • 17:15, 11 ביולי 2016

    רכשנו מכשיר בסלקום שכבר שנים רבות לא ברשותנו. מאז החלפנו מכשירים. ראינו חיוב החשבון אבל היינו בטוחים שזה סלקום ואנו משלמים עבור המכשיר החדד. באפריל השנה עברנו לחברת אורנג אבל החיובים המשיכו ואז נדלקה נורה אדומה שמחייבים אותי למעלה מ 7 שנים על מכשיר שאינו קיים . לא זוכרים שחתמהו על ביטוח וכשהתקשרנו אליהם לשאול מיהם ולמה לא שלחו התראות חידוש ביטוח לא היה להם מה לומר ועוד ניסו להציע חידוש ביטוח לטלפון. כנראה שזו שיטה אצלם. כסף רטרואקטיבית לא היו מוכנים להחזיר.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.