חיובים במשך שנים מפרטנר, לאחר התנתנקות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רפאל ברושי

    נשלח ע"ירפאל ברושי 13:59, 1 ביוני 2016

    מתברר שלפני כ5.5 שנים רכשתי 'קו דאטה' לגלישה בלבד (מדובר בסים כלשהו, איני זוכר שרכשתי אותו בכלל). לא השתמשתי בו מאז. פתאום בדקתי את חשבונותיי (לצערי לא שמתי לב לחיוב המינורי הזה במשך שני), ושמתי לב לחיוב על סך 152 שקלים מפרטנר (מכיוון שהתנתקתי מהם מזמן זה נראה לי מוזר). בדקתי חודשים ושנים אחורה - נראה שמסוף 2010, מחייבים אותי כל חודש על הסכום הנ"ל (בחישוב גס הצטבר לאזור ה9,000 שח). התנתקתי מאורנג' כשעברתי לפלאפון (לפני כמה שנים), ומאז לא ידעתי בכלל שיש לי עוד איזשהו חשבון פתוח באורנג' (אם לא הייתי בודק כנראה היו מחייבים אותי עוד עשרות שנים). לעולם לא קיבלתי מייל בנושא, ובעצם לעולם לא קיבלתי גם דואר מכיוון שהכתובת שהייתה רשומה להם בעסקה הייתה כתובת שגויה! האם יש לי עילה לתביעה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    08:12, 30 ביוני 2016

    שלום רב,
    לאור הכתוב, במידה ורכשת באמצעות הסכם התקשרות תקין שירות כלשהו אזי ככלל חברת הסלולר צודקת בנוגע לתשלומים הנדרשים, מאידך, העובדה כי מעולם לא עודכנת עומדת לזכותך לעניין זה. זאת ועוד, יתכן כי גם העובדה שמעולם לא השתמשת בקו תעמוד לזכותך.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר, העלה טענותיך בפירוו. בהתאם לתגובת חברת הסלולר תוכל לבחון כיצד להתקדם.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.