לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
טל

פלאפון לקוי בן פחות מחודשיים ימים לאחר שני תיקונים

שלום רב, בתאריך ה 24.4 רכשתי מכשיר סלולארי מסוג LGg3. בערך כשבוע לאחר כן פניתי אל החברה בבקשה לתקנו ולאחר שבועיים כשהוא חזר ונמצא שהמכשיר תקין. עם זאת המכשיר המשיך להתחמם. פניתי שוב אל החברה באופן טלפוני והם הבטיחו לשלוח שליח שיאסוף את המכשיר. למרות תאום מועד האיסוף, לא הופיע השליח ולאחר שפנינו פעם נוספת שלחו אך זה הגיע כשבוע לאחר מכן. הפעם נמצאה סוללה לא תקינה ועל כן החליפו אותה. על אף החלפת הסוללה המכשיר ממשיך להתחמם. כאשר שוחחתי עם מנהל במחלקת שירות לקוחות התבקשתי להוריד אפליקציה אשר בודקת את נתוני המכשיר ושם הופיעו טמפרטורות של 70-80 מעלות(בצעתי צילום מסך ושלחתי במייל). מנהל המחלקה התחייב שיגיע שליח יום למחרת כלומר(22.6) אך זה לא הגיע. הבוקר שוחחתי שוב עם חברת רונלייט ואלו התחייבו שוב שיגיע היום שליח. ברצוני לדעת מהן זכויותי, מה כדאי לעשות ואיך. אודה לתגובתכם, טל

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככלל במידה והמכשיר אינו תקין או אינו עומד בציפיותיך לתקינותו, יתכן וביכולתך לדרוש בנסיבות המתאימות את ביטול העסקה על פי חוק. המלצתי הינה כי תפנה לחברה לבירור מועד הגעתו של השליח. ככל והתיקון לא יתקדם, תוכל לשלוח לחברה מכתב בדואר רשום המפרט את טענותיך. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר