פלאפון לקוי בן פחות מחודשיים ימים לאחר שני תיקונים - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • טל

    נשלח ע"יטל 09:16, 23 ביוני 2016

    שלום רב, בתאריך ה 24.4 רכשתי מכשיר סלולארי מסוג LGg3. בערך כשבוע לאחר כן פניתי אל החברה בבקשה לתקנו ולאחר שבועיים כשהוא חזר ונמצא שהמכשיר תקין. עם זאת המכשיר המשיך להתחמם. פניתי שוב אל החברה באופן טלפוני והם הבטיחו לשלוח שליח שיאסוף את המכשיר. למרות תאום מועד האיסוף, לא הופיע השליח ולאחר שפנינו פעם נוספת שלחו אך זה הגיע כשבוע לאחר מכן. הפעם נמצאה סוללה לא תקינה ועל כן החליפו אותה. על אף החלפת הסוללה המכשיר ממשיך להתחמם. כאשר שוחחתי עם מנהל במחלקת שירות לקוחות התבקשתי להוריד אפליקציה אשר בודקת את נתוני המכשיר ושם הופיעו טמפרטורות של 70-80 מעלות(בצעתי צילום מסך ושלחתי במייל). מנהל המחלקה התחייב שיגיע שליח יום למחרת כלומר(22.6) אך זה לא הגיע. הבוקר שוחחתי שוב עם חברת רונלייט ואלו התחייבו שוב שיגיע היום שליח. ברצוני לדעת מהן זכויותי, מה כדאי לעשות ואיך. אודה לתגובתכם, טל

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    08:22, 30 ביוני 2016

    שלום רב,
    ככלל במידה והמכשיר אינו תקין או אינו עומד בציפיותיך לתקינותו, יתכן וביכולתך לדרוש בנסיבות המתאימות את ביטול העסקה על פי חוק.

    המלצתי הינה כי תפנה לחברה לבירור מועד הגעתו של השליח. ככל והתיקון לא יתקדם, תוכל לשלוח לחברה מכתב בדואר רשום המפרט את טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.