לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ענת שניידר

דרישת תשלום עבור חודש מלא מחברת סלקום

שלום , עד לפני כחודש היו ברשותי 2 מכשירים ניידים בהתקשרות מול חברת סלקום. בשניהם הייתי מנויה בתכנית במסלול חודשי בסכום של 70 ש"ח לחודש עבור שיחות וגלישה. להפתעתי נוכחתי לדעת שהחיוב שנקבע בחודש האחרון הינו 100 ש"ח למנוי. התקשרתי לסלקום והם טוענים שהודיעו לי בחשבונית האחרונה שהמסלול שלי מסתיים ושהתעריף מתעדכן מ70 ש"ח ל-100 ש"ח לכל מנוי (איני מקבלת חשבוניות בדואר או במייל). הודעתי לסלקום שאני מתנתקת מהם , עזבתי לחברת פרטנר בתאריך 4.5.2016 וביטלתי את הוראת הקבע בכרטיס האשראי שלי מול סלקום. לפני שבועיים הגיע לביתי חשבונית עם דרישת תשלום של 200 ש"ח עבור תאריכים 26.4-25.5 עבור חודש מלא בעוד שקבלתי שירותי תקשורת בין התאריכים 26.4-4.5 (8 ימים סה"כ). פניתי לסלקום וביקשתי לשלם באופן יחסי את החוב שלי אך סלקום דורשים תשלום עבור כל החודש בטענה שהמסלול שלי הינו חודשי. למרות טענותיי שלא התחייבתי למסלול חודשי, לא חתמתי ואף לא הסכמתי בעל פה למסלול זה. האם סלקום צודקים בדרישתם? אם לא , איך אני מתקדמת מולם? הרי בעוד זמן מה העניין יעבור למשרד עו"ד ומשם להוצאה לפועל.... תודה מראש, ענת שניידר

עו"ד נבו למפל

שלום איני מכיר את פרטי המקרה. יחד עם זאת, המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר, העלי במכתב את טענותיך. לאחר מכן ביכולתך לצור עם החברה טלפון ולברר האם טענותיך נבחנות. ככלל, חברות הסלולר מחויבות לענות לצרכן על טענות מעין אלו. בהצלחה עו"ד נבו למפל

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר