דרישת תשלום עבור חודש מלא מחברת סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ענת שניידר

    נשלח ע"יענת שניידר 14:21, 1 באוגוסט 2016

    שלום , עד לפני כחודש היו ברשותי 2 מכשירים ניידים בהתקשרות מול חברת סלקום. בשניהם הייתי מנויה בתכנית במסלול חודשי בסכום של 70 ש"ח לחודש עבור שיחות וגלישה. להפתעתי נוכחתי לדעת שהחיוב שנקבע בחודש האחרון הינו 100 ש"ח למנוי. התקשרתי לסלקום והם טוענים שהודיעו לי בחשבונית האחרונה שהמסלול שלי מסתיים ושהתעריף מתעדכן מ70 ש"ח ל-100 ש"ח לכל מנוי (איני מקבלת חשבוניות בדואר או במייל). הודעתי לסלקום שאני מתנתקת מהם , עזבתי לחברת פרטנר בתאריך 4.5.2016 וביטלתי את הוראת הקבע בכרטיס האשראי שלי מול סלקום. לפני שבועיים הגיע לביתי חשבונית עם דרישת תשלום של 200 ש"ח עבור תאריכים 26.4-25.5 עבור חודש מלא בעוד שקבלתי שירותי תקשורת בין התאריכים 26.4-4.5 (8 ימים סה"כ). פניתי לסלקום וביקשתי לשלם באופן יחסי את החוב שלי אך סלקום דורשים תשלום עבור כל החודש בטענה שהמסלול שלי הינו חודשי. למרות טענותיי שלא התחייבתי למסלול חודשי, לא חתמתי ואף לא הסכמתי בעל פה למסלול זה. האם סלקום צודקים בדרישתם? אם לא , איך אני מתקדמת מולם? הרי בעוד זמן מה העניין יעבור למשרד עו"ד ומשם להוצאה לפועל.... תודה מראש, ענת שניידר

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:22, 11 באוגוסט 2016

    שלום
    איני מכיר את פרטי המקרה. יחד עם זאת, המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר, העלי במכתב את טענותיך. לאחר מכן ביכולתך לצור עם החברה טלפון ולברר האם טענותיך נבחנות.
    ככלל, חברות הסלולר מחויבות לענות לצרכן על טענות מעין אלו.
    בהצלחה
    עו"ד נבו למפל

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.