לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלירן שריקי

חברת סלקום הבטיחה ״מתנות״

שלום רב, לפני כחודשים רכשתי שני מכשירים מחברת סלקום. במסגרת הרכישה הובטח כי אקבל שני מכשירי טאבלט, אוזניות ורמקול יחד עם המכשירים וכן שני קווים סלולרים. כל העסקה היא בעלות של 388 ש״ח לחודש. הנציגה טענה כי היא לא יכולה לתת לי במעמד העסקה את החוזה ולכן עליי להגיע לאחר שלושה ימים לקבל אותו. לאחר שבועיים הגעתי למוקד השירות לסדר תקלה במכשיר וביקשתי לחזור על פרטי העסקה. גיליתי כי אני משלם 430 ש״ח לחודש וכי עלות האביזרים היא כ-200 ש״ח לחודש. כלומר הם אינם במתנה. לאחר וויכוחים הסכימו שאחזיר את האביזרים ושיזכו אותי. למרות שטענתי כי אילולא ההבטחות והמתנות לא הייתי רוכש את המכשירים בסלקום הם סירבו לבטל את העסקה או להעניק לי פיצוי על עגמת הנפש. להפך- הם התנהגו מתחת לכל ביקורת- צעקו וגידפו אותי במוקד. בנוסף, כעת הם טוענים שלא השבתי את אחד ממטעני הטאבלט למרות שהחזרתי את כל המוצרים וקיבלתי מסמך של ביטול העסקה והם מחייבים אותי בעלות ש״ח 360 ש״ח על המטען. מה אני יכול לעשות במצב כזה? איזה ערוצים משפטיים פתוחים בפניי והאם יש מקום לתביעה בתביעות קטנות בגין עגמת נפש, הונאה או עילה משפטית אחרת? תודה רבה, אלירן שריקי.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר