לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רותי

חיוב בגין מוצר שלא התקבל

לפני כשנה הזמנתי מאתר האינטרנט של גולן טלקום סים, הסים לא הגיע לכתובת המגורים שלי, ולפיכך, ביקשתי לקבל זיכוי בגין המוצר שלא התקבל. גולן סירבו לזכות אותי בטענה שהם שלחו את הסים. פניתי לחברת האשראי, וביקשתי לבטל את החיוב מחמת אי קבלת המוצר, חברת האשראי בדקה והחליטה לזכות אותי. כעבור שנה, קיבלתי מכתב דרישה מגולן לתשלום בגין הסים עליו קיבלתי זיכוי מחברת האשראי, מכוון שלדעתם מגיע להם כסף על השליחה, למרות שהמוצר מעולם לא התקבל אצלי. רציתי לדעת, האם מבחינה חוקית מותר לחברה להכריח אותי לשלם בגין שירות/ מוצר שלא קיבלתי? אמנם לא מדובר על סכום כסף גדול, אך מדובר על בעיה עקרונית, בה החברה מכריחה אותי לשלם על מוצר שלא קיבלתי מעולם.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר