לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קאי מלגינוב

תביעה לפיצויים חברת פלאפון

במשך חודש ימים אני סובל בקווים שלי מבעיות קליטה חמורות. נגרם לי נזק בעקבות אי זמינות בנייד ומחברת פלאפון נמסר שהם בודקים את זה ויחזירו תשובה עד 8 ימי עסקים. כמובן לא חזרו עלי וגם אם כן הרי אין לי קליטה במכשירים אז איך אדע שהתקשרו בכלל? 90% מהזמן אין קליטה במכשירים. ביקשתי להתנתק ושלא יגבו ממני תשלום על חוסר שירות. הם סירבו ואמרו שהשתמשתי באינטרנט שזה בחבילה. הסכמתי ואמרתי שיגבו ממני חלק (על מה אני צריך לשלם סכום מלא כאשר קיבלתי שירות חלקי?). נאמר לי שאם אתנתק המספרים של הקווים יוחזרו אליהם (אחד מהם לא מהם בכלל ובכל זאת אמרו שהמספרים יאבדו) והפיצוי שהסכימו לתת (סירבתי) צלצול בהמתנה מתנה לחודש ימים (רק שאף אחד לא יכול לצלצל אלי) איך אני תובע אותם?? אני רוצה לדעת איך אוכיח את מצבי בבית משפט ומבחינתי מוכן לתת אחוזים מהזכייה לעורך דין שמוכן לעזור. עזרה בבקשה. מקבל הודעות וואטסאפ 0526629918

עו"ד נבו למפל

שלום רב, לאור ובהתאם לכתוב, עולה השאלה מדוע אין קליטה ואין זמינות, האם עקב המכשירים עצמם, או עקב קליטה עצמה. בכל מקרה קיימת חובה על החברה לתקן בעיה זו ולספק לך את השירותים עליהם היא מחויבת על פי חוק ובהתאם להסכם בין הצדדים. במידה והתקלה לא סודרה על אף הבטחות נציגי החברה, ביכולתך לבחון הגשת תביעה. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר