לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורי כהן

פרטנר מחייבים אותי על "רכישת" 2 סטרימרים שלכאורה הוענקו לי במתנה. בסכום כולל של 3600 ש"ח.

נציגת פרטנר התקשרה לאשתי ע"מ להעניק לנו במתנה 2 מכשירי סטרימר, מכוון שהם מעוניינים לשמר לקוחות ותיקים. אישתי שחשדה העבירה את הנציגה אליי. כשציינתי בפני הנציגה שאין מתנות חינם היא התעקשה שזה בחינם בתנאי שאשאר בפרטנר 3 שנים לפחותץ גם כשציינתי שאין לי צורך כלל בסטרימרים ענתה בתשובה מוכנה מראש "תן לילד או לאח כי זה מתנה לא תיקח? הסכמתי רק לאחר שהובטח שהחבילה לא תתייקר. כעבור שנה ניגשתי לסניף פרטנר באשדוד לבדוק מדוע אני משלם הרבה. כאן ציפתה לי הפתעה. הנציג אמר לי כי אני משלם כל חודש 100 ש"ח למשך 3 שנים על רכישת 2 סטרימרים כשאמרתי לו שזה בחינם הוא פשוט צחק וידע למה. לבקשתי קבלתי את ההסכם שלא היה חתום על ידי. בפנייתי לחברת פרטנר נאמר לי שרכשתי את המכשירים כחוק. בדיחה, אציין ששמשתי בעת השיחה כמנהל סניף מכירת רכב וממש קשה לעבוד עליי ואם זו התוצאה אז אין פלא שיש כאן הטעייה מכוונת תוך מצג שווא בקנה מידה רחב. אציין שפרטנר מחייבת אותי בסך של 3600 ש"ח על 2 המכשירים, בעוד שבשוק החופשי שווים אינו עולה על 800 ש"ח. (יש לי צילומים שמוכיחים זאת)

עו"ד נבו למפל

שלום לאור הכתוב ועל פניו, נראה כי יש בידיך זכויות לגבי העסקה. העובדה כי לא חתמת על טופס ולא קיבלת עותק, לדבריך, עומדת לזכותך. ביכולתך לפנות לייעוץ משפטי בכדי לבחון הגשת תביעה לביטול עסקה. בהצלחה

נעמי

אותו דבר בידיוק !!!!! אני שנתיים משלמת כל חודש 150 שח על ״מתנות״ גם רימו אתנו עם המשפט ״ זה בחינם רק תשארו 3 שנים אצלנו ״ !!!!! מה עושים????

שגיא

תתקשרי אלי אני בדיוק באותו הנושא 0543167300

טלי שגב

גם אותי פרטנר עקצו בדיוק באותו אופן. איך להתקדם?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר