הוט מובייל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ויקי

    נשלח ע"יויקי 18:07, 3 בינואר 2013

    שלום אני לקוחה של הוט מובייל חוץ מהבעיות שיש לי איתם החודש נוצרה בעיה חדשה שאני רוצה להתייעץ. בחודשים 10 11 הם לאחייבו אותי על החבילה בגלל תקלה טכנית אצלהם והחודש הם חייבו אותי על חשבונית של החודש 12 וגם עוד חיוב על חודש 10 רציתי לדעת האם מותר להם על פי חוק לעשות דבר כזה ולחייב פעמיים בחודש? האם היו צריכים להודיע לי? חוץ מזה אני מחכה כבר חצי שנה לזיכוי שהם חייבים לי כי עשו לי טעות במשך 3 החודשים הראשונים האם מותר להם למשוך את זה חצי שנה? מה עליי לעשות? תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:05, 4 בינואר 2013

    שלום ויקי
    אכן מקומם.
    בנוגע לשאלתך הראשונה, אכן לא תקין מטעם חברת הסלולר לדרוש תשלומים כפולים עבור חודשים בהם לא נגבו כספים באשמתה. דהיינו נראה כי חברת הסלולר הייתה צריכה להודיע לך על גביית התשלום הכפול.
    כמו גם העובדה הלא תקינה כי חברת הסלולר חבה כלפיך סכום כסף לאורך תקופה.
    המלצתי הינה לשלוח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ולפרט את השתלשלות העניינים: את העובדה כי נגבו סכומי כסף מצטברים ללא אישורך וכן את העובדה כי מגיע לך זיכוי שטרם קיבלת.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.