סלקום לא עומדת בתנאי ההסכם שאני חתומה עליו-אחריות תיקונים על גלקסי 3 - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • הדס א.

    נשלח ע"יהדס א. 09:55, 13 באוגוסט 2013

    שלום , ביוני 2012 הצטרפתי באמצעות המייל לחברת סלקום וגם קניתי מכשיר חדש אצלם (גלקסי 3) במסגרת תוכנית של בני משפחות תעשייה האוירית {הסכם גירסה 2011) בה נאמר שיש לי אחריות על המכשיר למשך 36 חודשים לאחר חצי שנה המכשיר התקלקל חברת סלקום קיבלה אותו לתיקון אך החזירה אותו וסרבה לתקן בטענה שצרבתי גירסה (דבר שמעולם לא עשיתי) פניתי ליבואן והוא טיפל בנושא הכרטיס החכם נשלח לקוריאה לבדיקה,תוצאות הבדיקה הראו שלא נצרבה שום גרסה היבואן סמסונג תיקנו את המכשיר ללא עלות והבטיחו שהאחריות תוחזר לסלקום . אך מבדיקה שערכתי לאחרונה :אין לי ביטוח תיקונים לפתע נציג של החברה אמר זו מדיניות החברה שלא מתקנים גלקסי לפתע בהסכם שאני חתומה עליו נאמר ששירות התיקונים לא כולל אייפון ומכשירי HTC בלבד מה עושים? הדס

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו״ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:45, 19 באוגוסט 2013

    שלום רב
    בהחלט מסתכל
    לאור הבנתי את שכתבת, קיימת לך אסמכתא בכתב לכך שיש אחריות לגלקסי.
    העובדה שנציג החברה טוען שאין אחריות נראת כחלשה לאור הכתוב.
    מאחר וכאמור יש לך אישור על כך בכתב.
    המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום אל החברה
    פרטי את השתלשלות העניינים ודרשי כי תהא אחריות למכשירך כפי שכתוב בהסכם.
    ביכולתך אף לדרוש סכום כלשהו כפיצוי עבור בדיקותיך ואבדן זמן.
    בהצלחה

    תגובה
  • 12:31, 20 באוגוסט 2013

    תודה על התשובה אך האם ניתן לתבוע בבית דין לתביעות קטנות?

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:23, 21 באוגוסט 2013

    שלום הדס
    במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך אכן לפנות אל בית המשפט
    לתביעות קטנות להוכחת טענותיך.
    אציין כי במידה ותפני לבית המשפט לתביעות קטנות, הקפידי להוסיף אסמכתאות לטענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
  • 13:25, 1 בספטמבר 2013

    תגובה
  • 14:46, 2 בספטמבר 2013

    היי
    למי להתקשר ?
    טלפון בבקשה?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.