הפרת הסכם תשלומים - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • סאמר

    נשלח ע"יסאמר 19:04, 23 באוגוסט 2013

    שלום לאחר שירות לקוי מסלקום אי תקון מכשיר בזמן אחריות יצרן עד שנגמרה האחריות. והכנסת שירותי תוכן כול חודש בחודשו ללא בקשתי מדובר בארבע מנויים וזאת למרות בקשותיי הרבות לנציגים כול הזמן אמרו בסדר נסיר את השירתים הללו שירותי תוכן למיניהם אך היו רק מחליפים אותם בשירותים אחרים ממש חוצפה וגניבה כך ששילמתי קרוב ל 280 ש"ח כול חודש עבור שירותים אלה. לכן. נמאסתי מהנוכלות שלהם והחלטתי לעזוב אותם. היה לי הוראת קבע מעודכנת אצלם אך בגלל שעזבתי אותם לא הסכימו שאמשיך לשלם בהוראת קבע למשך 24 תשלומים שנשארו בכול זאת הגענו להסכם טליפונית שיחלקו לי את התשלומים ל13. תשלום כול תשלום 336ש"ח. כול חודש. ובשאלתי לנציג אם במקרה התפנה לי סכום יותר מהסכום שקבענו 336. ואמר שאין בעיה עם כך. וכך נהגתי כמה תשלומים ראשוניםשילמתי לפי ההסכם ולאחר מכן התחלתי לשלם 500. ולאחרונה אפילו שילמתי 1500ש"ח בכוונה להתפטר כמה שיותר מהר כך שנשאר לי לשלם 1000 ש"ח וזהו אבל לאחר התשלום של ה1500 לא שילמתי כלום מתוך הבנה שאני מכוסה לכמה חודשים קדימה וזאת שהיתי לי כוונה לשלם את ה 1000 ש"ח. שנשארו אפילו בתשלום אחד אך לאחרונה פנה אליי עורך דין מטעם סלקום. מודיע שאני חייב 1300כולל שכר טרחה. הופתעתי מהמהלך שסלקום נקטה ולאחר בירור אמרו לי שכול סכום ששילמתי יותר רק מתקזז מהסוף כך שהופיע אצלם שאני לא שילמתי לאחר חודש ששילמתי את ה 1500 וניסיתי לשכנעם למשוך את התיק בחזרה עם נכונות לשלם את מה דאני חייב להם באותה שיחת טלפון אך התעקשו וסירבו ואינני יודע מה אני יכול לעשות כרגע נגדם והאם ניתן להגיש נגדם תביעת פיצויים. לתשובך אני אודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:21, 1 בספטמבר 2013

    שלום סאמר
    בהחלט מקומם
    להבנתי את הכתוב, לא סיכמת עם הנציגים כי תשלום גבוה יכסה מספר חודשים, אלא רק שניתן יהיה לשלם תשלום גבוה.
    משכך המלצתי הינה לפנות במכתב עם אישור מסירה למשרד עוה"ד בו תפרט את טענותיך ולנסות להגיע לעמק השווה.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.