• אלכס

    נשלח ע"יאלכס 23:37, 8 בספטמבר 2013

    ב אוקטובר 2012 ראיתי פרסומת של חברת סלקום על חבילה סלקום טוטאל. אז הלכתי ל נקודת שרות ו נציג ב סלקום הסביר לי הכל״דבש״ ש אני יכול לדבר ללא הגבלה ל חוייל . החבילה היתה בסדר בשבילי עד אז ש אני נסעתי עקב סיבות אישיות ל חוייל. לא היתי פה כמעט חודשיים. חזרתי דברתי ל חוייל עם אותה חבילה אז אחרי כמה שבועות קיבלתי עודעה ש אני היה מנותק ל שיכות ל חוייל שימוש ל סביר.החשבון נסגר על 349₪ ב 8/7 ו נתקו אותי מ שרות ב 12/7. התקשרתי שאלתי השבירו לי שימוש לא סביר היהי מנותק עד 8/8 אבל צריך לשלם חודשי על חבילה ו הסבירו לי ש לא יהיה לי אותה חבילה יהיה לי רק 500 דקי. אני התגגתי אבל על סמך שלהם לא חתמתי להם על שום מסמך היברו אותי לי חבילה 500 דק׳.שאלתי אותם מה זה אצלכם שימוש סביר הם הסבירו לי בין 600-1800 דקי תלוי ל לקוח ל כל קו..אצלי היה 1000דקי. הסברתי ש אני ב ממוצע שלכם הם הסבירו לי ש מערכת בטחון מצא שימוש לא סביר.הסברתיש היתי ב חוייל בגלל זה ככה ניהי גרף של ירדות ו עליות. אין תשובה.גם יודעה לי ש לקחות מדברים כל חודש ממוצה 2000 דקי ל חוייל ממוצה אז נשאר אותו דבר מ משלמים אותם349₪. ב 17/7 פניתי ל משרד תקשורת פניות ציבור ו הם הבתיחו לי תשובה תוך שלושים יום מ הגשת ש אנוחנו היום 8/9/13 אין תשובה מ סלקום להם. כל הזמן תירוץ אחר סלקום לא נתנה תגובה.....לפני שבועיים קיבלתי סמס על 75% ניצול חבילה . אחרי זה קיבלתי סמס 95%.ב סלקום הסבירו לי ש ב רגע ש אני חורג ה משיבון יהגיד לי ש אני מתקשר ב כסף כבר.. לא היה שום דבר.ב 7/9 בדקתי חשבון שלי ו קבלתי סמס של חריגה 73₪ בדקתי עם נציג הוא אמר חריגה 57₪ על שיכות...שאלתי איפה התרהה הם אמרו ש קיבלתי 95% סמס אחרת אני צריך לחשוב לבד. היום בכבנה בדקתי כמה אני דברתי עם חוייל אז קיבלתי עודעה 42דק, ש ב פועל אני דברתי ל חוייל 8דקי מקסימום.,,אך ש אני ראה חברת סלקום לא שומרת על חוק של צרכן

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    15:36, 9 בספטמבר 2013

    שלום אלכס.
    ראשית המלצתי הינה כי תחכה לבדיקת משרד התקשורת. לאחר שתקבל את תוצאות הבדיקה של משרד התקשורת תפנה לחברת הסלולר בכתב במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ופרט את מכלול טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.