הטעיה והתנערות של חברת סלולר ( מאט ערוך, אך מפורט, עמכם הסליכה) - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אליה

    נשלח ע"יאליה 13:14, 12 בספטמבר 2013

    שלום וברכה בבקשה תעזרו לי אני כבר נואשת!!! אני גרה באילת, לפני שנה יצרתי קשר עם הוט מובייל וביררתי כמה יעלה לי מכשיר דרכם והעם זה יהיה עם או בלי מעמ. דיברתי עם שלושה נציגים והשלושה אמרו שבוודאי שזה יהיה בלי מעמ. אני אקבל את המכשיר עם שליח עד הבית. כעבור חודש ראיתי שחייבו אותי בסכום המלא כולל מע"מ!! מכאן התחיל גהנום. דיברתי איתם במשך שנה וכל פעם דרמה אחרת. שלחתי להם תדפיס של האשראי שלי, הם אמרו שלא קיבלו. דיברתי עם המנהלת שלהם שאמרה שהיא תדאג להכל ואני אזוכה. כעבור כמה חודשים לא קרה דבר, הגעתי לנקודת שירות שלהם. הנציג שם אמר שהם יבטלו את העסקה ויחייבו אותי מחדש אך במקום 24 התשלומים שנותרו לי מקסימום יחלקו לארבע! אמרתי לו שזה ממש לא מקובל עלי אין לי עכשיו סכומים כאלה, אז הוא פשוט אמר שזאת בעיה שלי, הם לא יכולים ליפרוס ליותר אפילו שעשו טעות!!! אחרי 40 דקות ושיחה שלו עם המנהלת הוא החתים אותי על טופס חלוקה ל24 תשלומים. כעבור חודש אני בודקת את האשראי שלי ורואה שהחיובים ממשיכים. התקשרתי לשירות לקוחות והנציגה אמרה לי לא לדאוג חודש הבא אני אראה גם את הזיכוי וגם חיוב מחדש ( את השיחה הזאת כבר השכלתי להקליט). טוב נהדר עבר עוד חודש ושוב אותו החיוב, התקשרתי היום בבוקר והיתי איתם שעה ורבע על הקו!!!! ומה המנהל שם אמר לי בסוף?? אה בכלל לא מגיע לך זיכוי כי הזמנת שליח! אמרתי מה זאת אומרת כבר ארבע נציגים לפניך אישרו לי שאי צריכה לקבל זיכוי . הוא אמר שזה מה יש!! טוב אז התקשרתי לטלמרקטינג של הוט מובייל ושאלתי בתמימות איך אני משלמת עם אני מזמינה מהם מכשיר לאילת, כמובן שהם אמרו ללא מ"מ!!! גם את השיחה הזאת הקלטתי. בבבקשה תעזרו לי מה אני יכולה לעשות?? אני יכולה לתבוע אותם כי זה כבר פשוט עובר כל גבול תודה מראש אליה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:16, 30 בספטמבר 2013

    שלום אליה
    לאור הכתוב בהחלט מקומם.
    המלצתי לאור הכתוב הינה כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה למחלקת פניות הציבור של החברה. במכתב פרטי את השתלשלות העניינים באופן מפורט , תצייניי מועדי שיחות שערכת, שעות ומספרי פנייה אם יש לך כאלו.
    ביכולתך לדרוש כי יעמדו בהסכם לפיו המכשיר לא כולל מע"מ, שיחזירו לך את התשלומים ששילמת שלא בצדק. כמו כן ביכולתך לבקש סכום כלשהו כפיצוי עבור עגמת הנפש.
    בהצלחה.

    תגובה
  • 14:20, 1 באוקטובר 2013

    תודה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.