האם סלקום יכולים לנתק אותי עקב זה שאין לי אמצעי תשלום? - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דורון

    נשלח ע"ידורון 10:59, 27 בספטמבר 2013

    אני לקוח של סלקום מחודש 4/2009, היתה לי הוראת קבע במשך 3 חודשים וכל חודש היתה "טעות" בחשבון, ביטלתי את ה"ק ושילמתי בכל חודש בבנק הדואר לאחר שקיבלתי את החשבונית ווידאתי שהכל בסדר (יש לציין "שהטעויות" חזרו שוב ושוב) ועד עצם היום הזה. החל מלפני שבועיים אני מקבל SMS והודעות קוליות מסלקום שמודיעות לי שיש לי חוב בחברה ואם לא אשלם זה יגרום לניתוק, התקשרתי לסלקום והובהר לי שאם עד 27/10/2013 לא אמציא להם אמצעי תשלום הם ינתקו אותי ויחייבו אותי בגין השרותים שהם נותנים לי. היתה לי התחייבות בסלקום עד 4/2012 ומאז המכשיר שלי ללא כל התחייבות. אני יכול לעבור לחברה אחרת אבל רוצה לדעת האם הם יכולים לנקוט בצעד כזה. (אני משלם באופן קבוע ואין לי חוב כלפיהם) בתודה מראש, דורון.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:34, 30 בספטמבר 2013

    שלום דורון
    ככלל, חברות סלולר דורשות לעדכן אמצעי תשלום תקין ומתמשך עקב רצונן בוודאות העסקה. במידה ולא הגעת לסיכום איתם לגבי תשלום חודשי בבנק הדואר אז פנייתם תקנית. אולם אם הגעת עימם לסיכום ויש לך אישור על כך, לשלם מדי חודש בבנק הדואר אזי פנייתם אינה תקנית. כמו כן לא פירטת אולם עולה השאלה האם התיקונים החודשיים שביצעת לאור הטעויות שאתה טוען שביצעה החברה היו מקובלים על החברה?
    המלצתי הינה כי תפנה אל החברה וברר את כל הפרטים.

    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.