הבטחת שאוו - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • בת אל

    נשלח ע"יבת אל 15:21, 22 באוקטובר 2013

    לאחר שהתנתקתי מחברת אורנג׳ התקשרתי לברר את הסכום שנשאר לי לשלם על הטלפון שרכשתי דרכם. במעמד הרכישה קיבלתי הנחה בגין שימש מינימאלי, לאחר הניתוק ובירור עם נציגה נאמר לי בפרוש כי אמשיך לשלם במחיר המבצע ועל כן עזבתי בבטחה את החברה הסלולרית אורנג. לאחר כחודש קיבלתי חשבונית והמחיר עלה. התקשרתי לברר מדוע ונאמר לי כי מה שהנציגה אמרה לא נחשב, וכי עליי לשלם את מלוא המליר. האם מותר לעשותזאת? האם אישורה הטלפוני נחשב כחוזה לכל דבר? האם אני יכולה לתבוע אותם ולהיכנס בהם על כל העוגמת נפש של כל השנים? בברכה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    23:27, 27 באוקטובר 2013


    שלום בת אל
    ככלל ובאופן כללי, נראה כי הצדק בדבר תשלום מלא מצוי בצד חברת הסלולר מאחר וההנחה הייתה תלויית שימוש מינימאלי להבנתי.
    יחד עם זאת, לאור הכתוב סיכמת טלפונית עם נציגה אשר אמרה לך שהמחיר יהא זהה. נראה כי על הסיכום עם הנציגה הסתמכת.
    סיכום טלפוני מהווה הסכם-חוזה. אולם נדרש להציג אסמכתא לכך שהסיכום אכן התקיים.( תיעוד שיחה, מספר פניייה וכו')

    באשר לעוגמת נפש, יש להוכיח טענה זו. ולדרוש פיצוי הגיוני וריאלי בגין אותה עגמת נפש הנטענת.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.