חוצפה של שירות מרמי לוי תקשורת - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שלומי

    נשלח ע"ישלומי 18:18, 30 באוקטובר 2013

    שלום רב, ב27 לחודש ביצעתי הזמנה של מכשיר סלולרי דרך אתר רמי לוי תקשורת עם הבטחה לאספקה של יומיים. קיבלתי מייל על כך שהזמנתי את המכשיר עם שליחות וזה בטיפול .יום למחרת כאשר ראיתי שאין פניה אלי לאספקה בשליחות ופניתי אליהם במייל . משלא קיבלתי גם שם תגובה ניסיתי לתפוס אותם בטלפון אך גם זאת ללא הצלחה. לאחר כיומיים של חוסר מענה לא במייל ולא טלפוני שלחתי אליהם מייל לביטול העסקה. משגם זה לא נענה התקשרתי שוב היום וחיכיתי על הקו שנציג\נציגה תענה וביקשתי לדבר עם המנהל כפי שהם רושמים במייל שניתן לדבר אם יש בעיות או משהו היא אמרה שהיא לא מעבירה אותי למנהל. ביקשתי לבטל את הרכישה ובהתחלה היא אומרת לי שהיא לא מוצאת את מספר ההזמנה ולאחר כמה רגעים אומרת לי כי ההזמנה מבוטלת כפי שרציתי אך עדיין סירבה להעביר אותי למנהל כפי שצויין במייל. שירות אחד הגרועים שנתקלתי מה גם הם משאירים באוויר לקוחות כפי שראיתי בפייסבוק שלהם שגם נתקלו בדבר כזה האם יש משהו שניתן לעשות על התנהגות כזו? בברכה, שלומי

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:21, 7 בנובמבר 2013

    שלום שלומי
    ביכולתך לשלוח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר-פניות הציבור ולפרט את השתלשלות העניינים וטענותיך.
    ביכולתך לדרוש פיצוי כלשהו עבור טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.