תביעה נגד סמסונג - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דניאל לוי

    נשלח ע"ידניאל לוי 18:30, 9 בנובמבר 2013

    שלום רב שמי דניאל לוי קניתי מכשיר גלקסי 4 S 19505 בתאריך 7/7/2013 ובתאריך 8/9 נוצרה תקלה טלפון נכבה ורק אפשר להדליק אותו ע"י המטען פניתי לסניף בני ברק מאיפה שקניתי את המכשיר בחור בשם אבי אמר לי שהוא שולח את זה לתיקון 14 ימי עסקים המכשיר חזר לאחר 14 ימי עסקים ושוב פעם יש אותו תקלה שלחתי אותו שוב פעם לתיקון חזר לאחר שבועיים אבל בלי שפה עברית נשלח שוב לתיקון שבוע וחזר עם שפה עברית אבל נוצרו בעיות חדשות טלפון נתקע לא מקבל שיחות המצלמה לא תקינה ואין צלילים והטלפון איטי באופן קבוע חזרתי לסניף בבני ברק המנהל הום בנטר בסניף אמר לי לחזור אליו והוא יטפל בזה ולא יישלח לתיקון חזרתי יום למחרת ובסוף אני מקבל תשובה מהמנהל הסניף לפנות לשירות לקוחות פניתי לשירות לקוחות נאמר לי שהם לא מטפלים בזה אני מטורטר במשך חודש ואיני יודע מה לעשות

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:01, 11 בנובמבר 2013

    שלום דניאל
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב רשום לפניות הציבור בבקשה להחלפת מכשיר לאור העובדה כי המכשיר אינו תקין.
    אציין כי ניתן לטעון לעניין זה בהתאם לחוק המכר כי המכשיר אינו עומד בסטנדרטים שנדרשים.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.