חיוב שגוי בחשבון הטלפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יוסי

    נשלח ע"ייוסי 14:50, 16 בדצמבר 2013

    שלום ! אני הייתי מנוי בחברת סלולר על חבילה ללא הגבלה 99 ש"ח בחיוב החודשי ( 25/01/13 )ראיתי שחויבתי על 104 ש"ח בעיון בחשבונית אני רואה כי חויבתי על כל מיני שיחות שכביכול היו מחוץ לחבילה שוחחתי עם החברה היום הם אמרו שאכן יש טעות וחויבתי על שיחות שלא הייתי אמור לשלם ולכן יזכו אותי על הסכום דרשתי פיצוי הם אמרו שהם לא מפצים רק על החיוב השגוי כי היה תקלת מערכת אמרתי לה ויתכן שיש עוד לקוחות נפגעים היא הסבירה שזה מחובתו של הלקוח לעבור שאין טעויות בחשבונית. מה שלדעתי יתכן והחברה פועלת בשיטת מצליח כי הרי מי יתקשר בשביל 5 שקל מה כדאי לי לעשות ? תודה!

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:12, 16 בדצמבר 2013

    שלום יוסי
    לאור הכתוב נראה כי החברה אכן מקבלת טענותיך בגין חיוב של 5 שקלים.
    ביכולתך לבקש פיצוי אולם ככלל נדרש שיגרם נזק כלשהו בגינו ינתן פיצוי.

    המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום אל החברה, פרט את המקרה ודרוש פיצוי כלשהו המתאים למקרה.

    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.