קיבלתי חיוב ו לא קיבלתי שירות מ 012 מובייל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ולדימיר

    נשלח ע"יולדימיר 10:43, 17 בינואר 2014

    שלום רב.לפני כ 9 חודשים רציתי להעביר ל 012 מובייל 4 קווים של משפחה שלי.דיברתי עם נציג של 012,עשינו עסקה,קיבלתי 4 סימים...ומעז במשך 6 חודשים לא שמעתי מ 012 כלום,רק כל חודש הייתי מקבל חיובים עבור תוכנית שעשיעתי.כל ניסיון לדבר עם נציגים נכשל:לא אנו לי לא בפקס,לא בטלפון ולא בצ'אט.ואחרי חצי שנה קיבלתי מכתב מעורך דין של 012 שאני חייב להם כ1500 ש"ח ואם לא אשלם זה יגיעה להוצל"פ.מה אני עמור לעשות?לתבוע אותם?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    21:17, 21 בינואר 2014

    שלום ולדימיר
    לא כל כך הבנתי את השתלשלות העניינים אולם אם קיימות לך טענות כנגד החברה המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל משרד עורך הדין, בפקס או באמצעות דואר רשום וודא כי המכתב ששלחת התקבל. במכתב העלה בפירוט את טענותיך בדבר התנהלות החברה .

    בהצלחה

    תגובה
  • 21:52, 22 בינואר 2014

    מה מספר פקס או למי לפנות.תודה

    תגובה
  • 11:21, 14 בדצמבר 2014

    גם לי יש בעיה לנתק. ראיתי ששופט פיצה תביעה ב-5000 ש"ח. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000826958

    סקוט

    תגובה
  • 08:44, 4 בפברואר 2014

    שלום ולדימיר, קראתי את דבריך ואשמח לבדוק את תלונתך וליצור עמך קשר. אתה מוזמן לפנות אלינו במייל talk2us@012.net וניצור איתך קשר בהקדם.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.