חיוב שלא בצדק ע״י הוט מובייל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יפעת ראובן

    נשלח ע"ייפעת ראובן 20:02, 3 בפברואר 2014

    שלום, לפני שלושה חודשים יצרתי קשר עם הוט מובייל לגבי העברת 2 מנויים. לאחר שלא קיבלתי את כרטיסי הסים בקשתי לבטל את ההצטרפות ודיברתי שירות הלקוחות לוודא שלא יחייבו את כרטיס האשראי. הוסבר לי שמכיוון שלא קיבלתי את הכרטיסים ולא הפעלתי אותם לא יהיה חיוב בכרטיס. לאחר 4 ימים מהשיחה קיבלתי במייל חשבונית מס שמודיעים לי שכרטיס האשראי שלי יחויב ב-119.44 ש״ח . שוב התקשרתי להוט מובייל שהסבירו לי שבזמנו שהתקשרתי זה היה אחרי שהחשבונית כבר הופקה והם מצטערים על זה שאמרו לי שלא יחיבו אותי אבל אני יקבל זיכוי תוך 14 ימים או עד החשבונית הבאה. עבר חודש מאז ושוב התקשרתי להוט מובייל לשאול מה עם הזיכוי. הוסבר לי שבשל תקלה לצערם והם לא רואים פניה פתוחה לזיכוי. לאחר הסברים חוזרים ונשנים ופנייה בפייס שוב מודיעים לי שאני יזוכה עוד 14 ימים. זאת ממש עוגמת נפש מה שהם גורמים ללקוחות גם לא השתמשתי בשירותיהם וגם חייבו אותי !!! אני כבר חסרת אונים מול גוף כזה גדול והזמן שכל פעם שאני מתקשרת ומחכה לנציג ואחכ למנהל שמשאירים אותי על הקו מעל 45 דקות זה חוצפה. נמאס לי להרגיש האזרח הקטן שאין לו מה לעשות מול גוף כזה גדול ופשוט לחכות שוב כל כך הרבה זמן בשביל לראות אם הם מזכים אותי. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא ואפילו לתבועה אותם בשביל שילמדו שהעוגמת נפש שהם גורמים לאנשים ממש אבל ממש גועל נפש.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:04, 4 בפברואר 2014

    יפעת שלום
    לאור ובהתאם לכתוב נראה כי הצדק עימך. המלצתי הינה כי תפני לחברת הסלולר במכתב בדואר רשום . במכתב תפרטי את השתלשלות העניינים באופן מדוייק ככל הניתן, את העובדה שציינת לעיל לפיה,לא הוחזר לך סכום הכסף שנגבה ממך על אף ההבטחות. ביכולתך לבקש פיצוי עבור עוגמת הנפש. חשוב שגובה הפיצוי המבוקש יהיה ריאלי ותואם לנסיבות המקרה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.