איך ניתן לחייב את הקרן שלא לחרוג ממניין 30 הימים הקצובים למענה למכתב שנשלח אליה - פורום קופות גמל ופנסיה

שאלה חדשה
  • א

    נשלח ע"יא 16:34, 8 בספטמבר 2016

    מכתבי הועבר לפניות הציבור במייל, וללשכה המשפטית ופניות ציבור בדואר רשום (יש לי מייל חוזר מפניות הציבור שהמייל ששלחתי התקבל אצלם+ אישור מסירה מהדואר) לאחר כשלושה שבועות פניתי למח' קשרי לקוחות על מנת שיבררו האם נשלח מענה למכתבי הנ"ל. אלא שמח' קשרי לקוחות השיבו שהמכתב לא התקבל אצלם ומבקשים שאעביר אותו שוב. נראה לי שהקרן מנסה להימנע ממחוייבותה למענה תוך 30 יום. ולכן טוענת שלא קבלה ומנסה ל"קבלו מחדש" איך ניתן להתמודד במקרה כזה? האם לשלוח שוב? ככל שכן מה לרשום על מנת לחייב הקרן לענות תוך 30 יום מיום שהמכתב נמסר לה בדואר רשום. (ולא מיום שאשלח אותו שוב). תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד אבנר בן חיון

    עו"ד אבנר בן חיון,מנהל הפורום

    13:45, 11 בספטמבר 2016

    ראשית על מת שהמקרה יטופל תשלח שוב את המכתב. ככל שהקרן חרגה מהמועד של מתן התשובה במסגרת הזמנים שהחל ממועד קבלת המכתב אצלה בפועל, אתה יכול לפנות אל תלונות הציבור בקרן או אל הממונה על שוק ההון.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד אבנר בן חיון

מנהל הפורום: עו"ד אבנר בן חיון

בעל נסיון והתמחות מיוחדת בתחום קרנות הפנסיה וקופות הגמל והביטוח. עו"ד בן חיון שימש כיועץ משפטי של מב
למידע נוסף

03-9105770 חיוג
הודעה

פורום קופות גמל ופנסיה נועד לציבור הרחב על מנת ליתן מענה ראשוני וכללי בלבד לשאלות בתחום החסכון הפנסיוני בקופות גמל ובקרנות פנסיה.

האמור בפורום זה אינו בגדר המלצה ואין לראות בו יעוץ משפטי או יעוץ או שיווק השקעות או ייעוץ או שיווק פנסיוני אלא נועד להבהרה ולהסבר בלבד.  

האמור בפורום זה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי פרטני ליעוץ פנסיוני או ייעוץ השקעות ו/או שיווק פנסיוני אישי על פי צרכיו הספציפיים של כל פונה ומנהל הפורום אינו אחראי לתוצאות השימוש בהן.