לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מאיה לוין

אפוטרופוס ע"י בן זוג

האם לאדם שבתהליך למנות לו אפוטרופוס עיי בן זוגו היא יכולה לישכור עורך דין ולתת לו יפוי כח ליפני המינו עיי בית המישפט ואם היא יכלה לתת לי ייפוי כוח לנהל את עניינה האם הייפוי כוח חוקי

מאיה לוין

בית המשפט מינה לי ע"ד שניקרא אפוטרופוס לדין עיי סיוע מישפטי כדי לייצג אותי בדיון .האם סמכויותיו הם שווים לכל עורך דין מייצג אם היתי בוחרת לקחת עורך דין בתשלום ? ואם הוא באמת מגן על האינטרסים שלי בתיק או הוא נוטה לקחת צד לטובת המדינה ? הוא כן ערך ביקור אצלי בבית ושלח את חוות הדעת שלו לבית המישפט בה הוא כתב שאין מקום למנות לי אפוטרופוס .השאלה עם יש לזה מישקל בהחלטת השופטת בדיון .תודה עם תעני לשאלות האלה בבקשה .

עו"ד ונוטריון נורית פיש

בית המשפט מינה לך אפוטרופוס לשם ייצוג בהליך משפטי . יש מקום לעמדתו ויש מקום לשמוע אותך ולכן נראה לי שאפוטרופסות לדין תגן עלייך בהליך משפטי שלשמו הוא מונה !!

נורית פיש עו"ד

לא ולא ולא!! אם אדם זקוק לאפוטרופוס אינו יכול ואינו צריך לת יפוי כח למישהו לפעול בשמו ובמקומו. בהחלט לא !!!!

עו"ד נורית פיש

אדם הנמצא בתהליך למינוי אפוטרופוס לא יכול למנות עו"ד או לבצע פעולות משפטיות שיש בהן כדי נטילת התחייבויות ולכן יש להמתין עד שימונה אפוטרופוס אשר יבצע את הפעולות בשם החסוי.

מאיה לוין

בית המישפט מינה לי אפוטרופוס לדין עיי סיוע מישפטי האים סמכויותיו שווים כמו כל עורך דין מייצג ופועל להגן על האינטרסים שלי כמו עורך דין בתשלום ? או הוא פועל לטובת המדינה קודם ? הוא הגיע אלינו וכתב דוח שבו הוא ממליץ שאני לא צריכה אפוטרופוס על סמך חוות הדעת של הרופאים שבדקו אותי .השאלה שלי אם בית המשפט נותן לזה מישקל בהחלטתו בעיניי .וניקבע מועד לדיון .אני מיתנגדת למינוי אפוטרופוס ומאוד מפחדת שימנו לי אפוטרופוס עיי המדינה .במידה שכן האם יש אפשרות לערער על החלטה כזאת ? ותפקידו של העורך דין הזה להגן על רצוני למרות שהוא היתמנה לייצג אותי כאפוטרופוס לדין .אודה לך אם תעני לי בהקדם האפשרי ליפני הדיון שיש לי בשבוע הבא תודה מאיה.

עו"ד ונוטריון נורית פיש

מאיה יקרה האפוטרופוס שמונה לך מטעם הסיוע המשפטי מונה כדי לדאוג לעניינייך ולא למדינה!! אם אינך חושבת שצריך למנות לך אפוטרופוס זו זכותך וניתן גם למנות חונך שיסייע לך בהתנהלותך בחיים . אני מבקשת להדגיש כי רק לאחרונה תוקן החוק כך שבית המשפט לא חייב למנות אפוטרופוס , ההיפך הוא הנכון צריך להראות שיגרם לך נזק ממשי אם לא ימנו לך אפוטרופוס!! ההתרשמות שלי היא כי האפוטרופוס שמונה לך עושה עבודתו נאמנה ולאחר שבדק, הגיע למסקנה שאינך זקוקה לאפוטרופוס. הוא יאמר זאת בבית המשפט בתוספת התנגדותך למינוי אפוטרופוס, אני מאמינה שבית המשפט יהיה קשוב ולא ימנה לך אפוטרופוס אם לא חייבים לעשות כן.. בהצלחה!!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אפוטרופסות