לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורן גלעד

גרושה מכריחה את הילדים שלי לקרוא לבעלה אבא

אני גרוש כבר 4 שנים אחרי זוגיות של 6 שנים ושני ילדים בן ובת, גרושתי הכירה בן זוג הם התחתנו לפני כשנה, גרושתי מכריחה את הילדים לקרוא לבעלה אבא, זה מרתיח אותי וכל נסיון שלי להסביר לה שאני מתנגד לזה היא מתעקשת יותר. השאלה שלי האם יש חוק שיכול להכריח אותה לחדול? צו בית משפט, עובדים סוציאלים, אני רותח ולא מצליח להרגע מזה.

item.Author מנהל הפורום עורך דין קרני שלו

היי אורן, אני מבין את הכעס והעלבון והאמת שהיו לי תיקים בעבר בהם נידונו סוגיות דומות ויש להבין את הסיטואציה. בהכוונה של עו"ס ופסיכולוגים יש שמתירים לקרוא לאב הלא ביולוגי "אבא משה" (בהנחה שקוראים לו משה). העניין מאוד רגיש ויש להסתכל עליו במכלול של עוד כל מיני התנהגויות שמידה וקיימות אז יש לפנות לביהמ"ש לבירור העניין. ככל שיש שאלה בעניין ואם תרצה להבהיר את הסיטואציה, אשמח לעמוד לרשתוך בטלפון המשרד 03-7511105. ערב נעים, קרני.

אורן גלעד

עו"ד קרני שלו שלום רב, ארצה מאוד לפעול בעניין אך מה שיטה את כף המאזניים הינה תשובתך המשפטית האם לחוק יש אחיזה. לאחר התייעצויות רבות עם חברים לא אומלץ לי להיכנס להליך של עו"ס שכן זה יכביד על הילדים, גם פה אשמח לקבל את עצתך. רב תודות. אורן.

item.Author מנהל הפורום עורך דין קרני שלו

היי אורן, הליך משפטי ע"מ לפתור את הסוגייה, יכניס בהכרח עו"ס ולכך יש השלכות. עניין שלך באם תרצה להיכנס למצב כזה או שמא להימנע. אשמח לסייע, קרני.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום הסכמי הורות