מכשיר סמסונג גלקסי 3 במסגרת אחריות - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • מירב כהן מסרנו

    נשלח ע"ימירב כהן מסרנו 21:52, 22 בספטמבר 2013

    שלום רב. מבקשת תשובה דחופה. ברשותי סמסונג גלקסי 3 שרכשתי בחנות בתל אביב באפריל 13. המכשיר נתקע בהפעלתו והוא נמצא בתיקון בחנות כבר חודש. בהתחלה המוכר אמר שהוא מסר אותו לחברה אך הבעיה היא במודם והם לא מחליפים מודמים ואז המכשיר חזר אליו. הוא אמר שהוא ינסה לתקן. לפני שבוע אמר שהצליח לתקן על ידי הלחמה ואמר שהתיקון כרוך ב 600 שח. אני לא מבינה איך זה יתכן שמכשיר במסגרת אחריות הוא מבקש תשלום שגם לא טרח ליידע אותי לפני זה. באחת השיחות שלי איתו טען שגם הפלנו את המכשיר ויש לו הוכחה. דבר שלא נכון בעליל. מחר אני אמורה לקחת את הטלפון ואני לא יודעת מה לעשות. אני לא מוכנה לשלם שקל למכשיר שקניתי ב 2000 שח ובמסגרת אחריות. נא תשובתך המהירה. מה החוק אומר.

    השב
  • 08:26, 10 באוקטובר 2013

    שלום מירב ותודה על פנייתך.
    יש לבדוק את היקף אחריות המוצר שרכשת ואת רכיבי האחריות בהתאם לתקלה שדווחה
    בכדי להשיב לפנייתך.

    בברכה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.