משך זמן תיקון מכשיר סלולארי הנמצא תחת אחריות. - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • אבישי

    נשלח ע"יאבישי 00:12, 8 באוקטובר 2013

    רכשתי מכשיר סלולארי ישירות מהיבואן הרשמי בארץ במשרד הראשי בהרצליה. כשביקשתי להכניסו לתיקון עקב תקלה פנימית, נאמר לי שבגלל שקניתי אותו במשרד בהרצליה אצטרך גם להפקיד אותו שם באופן אישי, ולא אוכל להפקידו בחיפה שם אני גר. נסעתי לשם, והפקדתי אותו ללא שסופק מכשיר חלופי על ידם (לא היו אמורים גם לספק לי מכשיר חלופי) נאמר לי שזמן התיקון הוא בין חמישה ימים ל14 ימים. כשהתקשרתי לברר מה המצב של המכשיר לאחר שבעה ימי עסקים, נאמר לי שאי אפשר לדעת מה המצב העדכני, כי המכשיר נמצא במעבדה, ואין (לא לי ולא להם) שום דרך ליצור איתה קשר ולברר, ולהם אין שום תשובה בנוגע לכמה זמן התיקון אמור להמשך. (אותו המקרה בדיוק היה לפני כחצי שנה עם תקלה פנימית אחרת, והמכשיר חזר אחרי יותר מחודש, כשבמשך כל הזמן מתחמקים מלחזור לטלפונים, לא נותנים תשובה ולא יודעים כלום לגבי המכשיר ומתי יגיע) השאלה היא- מה החוק לגבי זמן התיקון למכשיר כזה כשאני יודע שהמעבדה עצמה לא נמצאת באותו מקום, אך אין אפשרות להפקיד עצמאית ישירות במעבדת התיקונים שלהם? ומה אני יכול לעשות במידה ולא עמדו בהתחייבות התיקון והחוק? עניין הכסף הרבה פחות מעניין אותי, זה פשוט מרתיח אותי שיבואן יכול לעשות מה שהוא רוצה כאילו הוא לא חייב לי כלום ואין חוק במדינה. תודה רבה!

    השב
  • 23:34, 2 בנובמבר 2013

    מדוע אין מענה לשאלה זו ?
    צרכנים כמו אבישי יש עוד המון ושאינם יודעים מה לעשות ומה נכון .
    אשמח מאוד לקבל תשובה לשאלתו כי לצערי גם אני נמצאת בבעיה כזאת ואפילו יותר מורכבת .
    מקווה לקבל תשובה

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.