תלונה לחברת פלאפון - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • אורי

    נשלח ע"יאורי 19:20, 12 בדצמבר 2013

    שלום, ברצוני לדעת איזה פיצוי באפשרותי לקבל על טיפול לקוי, שנמשך כמעט חודש בתלונה שהגשתי, במצבי הנוכחי (התייתמתי מאמי לפני כ3.5 שנים, ואבי עובד בוקר עד ערב על מנת לפרנס את הבית), ואני משלם לעצמי על הכל, ובעצם חי ברשות עצמי, נכנסתי למינוס גדול כמתואר למטה שמנע ממני משיכת כספים למשך כל החודש, כרגע אין באפשרותי להוציא כסף לכל שימוש שהוא. על ידי נציג של חברת פלאפון שהתקשר אלי עתה, נאמר לי שאין באפשרותו לפצות אותי בשום דרך, אלא רק לבטל את העסקה ולפתוח אותה מחדש בתנאים שהוגדרו מראש. האם פניה לבית המשפט לתלונות קטנות יכולה לבוא לעזרתי במקרה הזה, גם ללא הוכחת נזק? ז"א תביעה בגין עוגמת נפש וזה תוכן התלונה: בתאריך ה07 באוקטובר 2013, רכשתי מכשיר מדגם Samsung Galaxy S3, בשישה תשלומים שווים. בתאריך ה27 בנובמבר 2013, חויב חשבוני בסך 2698.01 ₪, בתשלום אחד, פעולה אשר הכניסה אותי למינוס, גדול ובלתי צפוי, בחשבון הבנק שלי. פירוט החיוב כולל בתוכו: - MicroSIM בסך 48.99 ₪, אשר כלל לא עודכנתי כי אני מחויב עליו. - חיוב בסך 30.00 ₪ על "החלפת אמצעי תשלום" אשר כלל לא הגיוני, כי זה התשלום הראשון אותו שילמתי. - חיוב יחסי על סך 23 ₪ על מנוי שאינו נויד, פעולה אשר היום (ה06 בדצמבר) הוסבר לי כי אזוכה עליה, אך במידה ולא הייתי שם לב לה, הייתי מחויב בה. - כמו כן גם חיובי החשבונית החודשית, וחיוב 2442.99 ₪ על המכשיר. לאחר שראיתי את החיוב (בתאריך ה01 לדצמבר 2013) התקשרתי למחלקה האמונה על הכספים, נאמר לי על ידי הנציגה שאין באפשרותה לבטל את העסקה ולחייב אותי מחדש בשישה תשלומים, ותיאמה עם גיל, איש המכירות איתו ביצעתי את העסקה, שיצור איתי קשר על מנת לבטל את העסקה. מאז ועד היום ה06 לדצמבר 2013, לא נוצר עמי קשר, ונאלצתי להתקשר פעם נוספת למחלקת הכספים, לאחר כרבע שעה של המתנה השיחה נותקה (בשעה 17:07) מיד התקשרתי פעם נוספת, ומענה אוטומטי הודיע כי המוקד נסגר בשעה 17:00, חשוב מאוד להדגיש כי את השיחה הראשונה ביצעתי ב16:51 כך שהייתי אמור לקבל מענה. כעת החשבון שלי נעול בפני ואין באפשרותי למשוך כספים מכיוון שהמינוס אליו נכנסתי עקב המקרה, גבוה פי שלושה מגובה המסגרת שלי. לסיכום ברצוני להביא לידיעתך כי התפקוד של סוכני המכירות שהיו בנקודה באותו הזמן היה לקוי, שני הסוכנים שהיו בסניף הסתירו ממני פרטים על העסקה ביודעין, על מנת שאבצע את הרכישה. ובנוסף, ראוי לציין שהשירות שקיבלתי מהנציגה במענה הטלפוני היה מדהים וחבל שאיני זוכר את שמה על מנת לשבח אותה, אך כאשר העבירה את הטיפול לידי הנקודה בתל השומר, שוב כשלו הנציגים בטיפול. אבקשך לפעול לתיקון התקלה, ולהבאת פתרון מהיר שישביע את רצוני, ולתקן את עוגמת הנפש שנגרמה עקב הטיפול הלקוי, תוך כדי פיצוי ראוי והולם. באם לא תטופל פניה זו בהקדם בכוונתי לפנות לנציב פניות הציבור על מנת שאוכל לקבל מענה לבעיה. תודה מראש!

    השב
  • 14:05, 17 בדצמבר 2013

    שלום אורי ותודה על פנייתך.
    יש באפשרותך להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות
    אך עליך לתמוך את תביעתך בראיות כגון הסכם ההתקשרות עם החברה,
    קבלות, תיעוד/תמלול שיחות עם נציגים טלפוניים או מכתבים שהפנית לאותה החברה
    וכן לבדוק שלא עולה מתגובתה, ככל שניתנה, גרסא לפיה בקשות אלו התבקשו על ידך או נחתמו על ידך.

    בהצלחה,
    משרד רענן בשן ושות'

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.