מוצר פגום - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • הילה

    נשלח ע"יהילה 01:37, 9 בינואר 2014

    שלום. קניתי לפני כחודש טל' סלולרי במחיר של 1700 ש"ח מחנות. כשבועיים לאחר הקנייה הטל החל לעשות בעיות..מספר ימים לאחר מכן מסך הטלפון הושחר בצורה פתאומית. שפניתי אל החנות הם פתחו את הטל ואמרו שיש בעיה במסך- דרשתי מהם להחליף לי אותו אך הם טענו שזה לא על אחריותם- הבהרתי בפניהם שהנזק לא קרה בעקבות משהו שאני עשיתי ולמעשה קניתי מוצר שהינו פגום- תשובת המנהל הייתה שמרגע שיצאתי מהחנות הטל' הוא על אחריותי בלבד והם מטפלים רק בתקלות תוכנה. למעשה התנערו לחלוטין מאחריות. תיקון/החלפת מסך שכזה עולה עוד 700 שקלים לפחות. מה האופציות שלי? האם אני יכולה לתבוע אותם בתביעות קטנות ולדרוש את התיקון? אני חשה חסרת אונים מולם.. אשמח לעזרה.

    השב
  • 09:15, 15 בינואר 2014

    שלום הילה ותודה על פנייתך,
    מתוכן פנייתך עולה, כי כבר בסמוך לרכישת המכשיר התגלתה בו תקלה אשר נמשכת מאותו השלב ואילך
    וכי בית העסק אינו מספק את האחריות הנדרשת.
    בתי המשפט לתביעות קטנות פסקו, כי ככל ונפל פגם יסודי במכשיר הסלולרי, זכאי התובע
    לביטול העסקה ולהשבת כספו.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.