מחשב נייד יקר וחדש עם המון תקלות - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • אבי

    נשלח ע"יאבי 20:52, 6 באפריל 2014

    קניתי מחשב נייד של DELL שעלה כ 8000 שח כמתנת יום הולדת לבני . לאחר כשבוע בני הגיע הבייתה מלימודיו ופתחנו יחד את המחשב וממר מאד גילינו המון תקלות... מסך מגע לא עובד , תקשורת אלחוטית מתנתקת לסרוגין ועוד תקלות רבות אחרות . בני נכנס לאתר התמיכה של DELL והנחו אותו לעשות עדכונים לתוכנת המחשב אשר גרמו לעוד יותר בעיות !!! ולכן , הציעו לחזור אחורנית לורסיה קודמת ואח"כ הציעו לעשות בדיקות דיאגנוסטיקה אוטומטיות ( זה היה כ 10 ימים לאחר הרכישה ) כל זה התנהל מול האתר השירות של DELL ולא בשיחות טלפון !!! הופעלו כל מיני בדיקות ונשלחו התוצאות לחברה ובקיצור סרבו לקחת את המחשב לבדיקות עד שחלף יותר מחודש מאז הקניה הבאתי בעצמי את המחשב למעהדות שלהם . שם הסתבר שהיו תקלות חמרה חמורות באד ( בעיני ) כמו כבלים פנימיים שהיו מנותקים וכן הודיעו לי שהחליפו כרטיס רשת ( שזה גם בעיה חומרתית פיזית ) וגם העלו תוכנת WIN חדשה. אני ממש לא מעונין לקבל חזרה את המחשב הזה שהיה חדש ויקר מאד ואשר נמצאו בו תקלות חומרה שכאלה - גם אם תוקנו . אני מעונין במחשב חדש לגמרי ! מה דעתך ? תודה אבי

    השב
  • 13:52, 7 באפריל 2014

    שלום אבי ותודה על פנייתך. יש לעיין בתעודת האחריות ולבחון את תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006, בהתאם לנסיבות המקרה. בכל אופן, ייתכן ויתאפשר לך לטעון להטעיה ולבקש ביטול העסקה. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.