תקלה עם חנות פרטית של מכשירים סלולריים - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • איה

    נשלח ע"יאיה 18:27, 4 ביולי 2013

    שלום, לפני כחודשיים וחצי קניתי מכשיר טלפון מחנות פרטית ולא מרשת סלולרית. מדובר במכשיר די חדש Samsung Galaxy sII plus שיצא בינואר 13' בערך. שילמתי עבורו כ1700 במזומן. לאחר שהמכשיר החדש היה אצלי מספר ימים, הוא נפל פעם אחת מגובה של בקושי מטר, והמסך שלו הפסיק לעבוד. בדר"כ מכשירי סאמסונג הם מאוד אמינים ולא קורה להם שום דבר והיה לי כבר מכשיר כזה בעבר שנפל המון פעמים אבל נאלצתי להחליפו כי הוא נהרס ממים. העובדה שהמסך של המכשיר נפגם כתוצאה מנפילה אחת לא חזקה אולי מעידה על כך שהמכשיר פגום, אבל הבעיה היא שבחוזה מצוין שאין אחריות על מסך וצריך לתקן אותו תמורת תשלום כמובן. הלכתי לחנות והבאתי להם אותו לתיקון שלקח שבועות על גבי שבועות ולבסוף מתברר שלספק אין חלקי חילוף למכשיר הזה! כלומר אין להם איך לתקן לי את המכשיר ובעלי החנות פשוט אמרו לי ללכת לחנויות אחרות ולתקן שם. והבעיה היא שחנויות אחרות כנראה יקחו ממני סכומי עתק על תיקון מסך כיוון שהמכשיר שלי לא נקנה אצלם אלא בחנות אחרת. האם זה חוקי למכור מכשיר סלולרי כאשר לא קיימים אליו חלקי חילוף למקרה שיפגע?

    השב
  • 18:48, 22 בינואר 2014

    שלום , אני עובדת בתכנית טלויזיה חדשה שעוסקת בתביעות קטנות, אשמח לשוחח איתך.
    לפרטים נוספים כנס ל -

    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661?notif_t=page_invite_accepted

    ג'ייין

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.