לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיכאל

אנטנה או מתקן גישה שהתגלה על

שלום רב ,אנו גרים בבנין משותף בן 9 קומות,בחודשים האחרונים גילינו שיש מתקן גישה או אנטנה מוסתרת על גג של דירת גג , פנינו לאיכות הסביבה שלחו מישהו ערך בדיקת קרינה ואמר שבודאות יש אנטנה בבנין פנינו שוב לקבל הכול בכתב ולדעת איזה שכן התקין את האנטנה הוא אמר לנו שהוא לא יכול לומר לנו מי הוא השכן ובקשר לבדיקה הוא לא מוצא את הנתונים ! פנינו לעייריה ואין אישור להתקנת אנטנה אנחנו רואים בחומרה פלישה לשטח שלנו ודורשים את הסרת האנטנה מיד יש חשש לפגיעה בריאותית ופגיעה בערך הדירות האנטנה שייכת להוט מובייל ..מה עושים ?והאם אפשר לתבוע את בעל הדירה ואת חב' הסלולר ? נשמח לתשובה ועד הבניין

item.Author מנהל הפורום עו"ד נבו למפל

שלום רב מיכאל בהחלט מקומם. לאור הכתוב נראה כי קיימת עילה לפנייה אל הערכאה השיפוטית.קיימות מספר אפשרויות פנייה בעניינים שכאלו אשר נקבעות רק לאחר בחינת הנתונים והנסיבות, לדוגמא ניתן לפנות אל הערכאה השיפוטית בין היתר בהסתמך על סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, תביעה נזיקית, כספית. בהתאם לסוג הפנייה ניתן לסווג את זהות הנתבעים. המלצתי משכך הינה כי תפנו לטיפול משפטי לבחינת טענותיכם.

מיכאל (ועד הבניין )

אנחנו כול היום בטלפונים ובשליחת מכתבים , לפי מה שהם אומרים שהכול חוקי שדייר אחד יקבע ל 50 דיירים מה יהיה בבניין השאלה אם הכול חוקי מבחינת חוק לפי סעיף 197 אפשר לתבוע אות על ירידת ערך של הדירה? לפי מה שקראתי באינטרנט הורידו אנטנה בטענה של עסק לכול דבר ותקנות הבניין קובעות למגורים בלבד? מה עושים בבקשה תן לנו כיוון אנו חסרי אונים !

item.Author מנהל הפורום עו"ד נבו למפל

שלום מיכאל אין ספק כי המצב מקומם. איני יכול להמליץ לך באופן פרטני כיצד לפעול מאחר ואיני מכיר את פרטי המקרה. המלצתי הינה כי תפנו כועד בית לטיפול משפטי ולהתייעצות עם עו"ד. בהצלחה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אנטנות סלולריות