לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
לא חשוב

דמי מזונות - הגורם הגדול ביותר לגירושין

האם לא שמתם לב שבחסות החוק יותר ויותר נשים דווקא מעוניינות בקלות לפרק את המשפחה ? הגורם לכך הוא הביטחון הכללי שהחוק מעניק לאישה. היא מקבלת "מכונה" (בעל) שעובדת בשבילה ומייצרת כסף בדר"כ גם את רוב הרכוש שניצבר הרי הגבר לא יוציא רהיטים וכד' מהבית. היא יכולה להמשיך לעבוד וכך יש לה הכנסה גבוהה. לעומתה הגבר פוחד להתגרש כיוון שחושש שלא יוכל להמשיך לתפקד מבחינה כלכלית. הוא צריך לרכוש/להשכיר דירה, לקבל את הילדים פעמיים שלוש בשבוע. איך אדם שמרוויח 10 אלף ברוטו עם שלושה ילדים שמשלם להם אפילו רק 5 אלף לחודש יכול להמשיך לתפקד עם כ 2,000 ש"ח שנשארים לא הרי 10 ברוטו משאיר כ 7-8 נטו. למה לא קמה עצומה נגד החוק המטופש הזה ? הכותב הוא גבר נשוי עם ילדים שסובל אך פוחד לעזוב

גבר סובל מאוד במשפחה מורכבת

התחתנתי עם רעייתי כשהיא היתה כבר אלמנה ולה 2 ילדים, נישאתי בידיעה ברורה שזו אהבה גדולה. חלמתי על משפחה מאושרת ונתתי את כולי למשפחה המורכבת, כולל כל כספי כוחי והרבה עזרה לילדיה ילדי החורגים ואפילו התרגשתי מכך שיש לי 3 ילדים והם כולם שלי וכך נהגתי בהם ותמכתי. ילדיה של אישתי הפכו לנצלנים רמאים ובן אחד אובחן כסובל מבעייה קשה של קשב וריכוז HDHD אשתי ידעה מכך לפני הנישואין את טענה שהילד הוא ילד "שונה". ילדיה של אשתי החלו לגדף אותי מילולית ליד אשתי ובני בכל פעם שניסיתי לתקן אותם או לבקש מהם להתנהג כראוי וזאת לטעמי וכאב שרואה אותם כילדיו וכמורה את דרכם ורואה זאת כחובתו. ותמיד תמיד אשתי הפנתה לי עורף וטענה שאני לא צריך לומר להם, זה תפקידה ולא תפקידי. הילדים של אשתי החלו לדבר אלי בצורה פוגעת כאשר אני לא משיב ומתאפק מלענות, וכשפניתי לאשתי שתטפל בעיניין כי אני לא מוכן להיות מושפל ומבוזה בביתי ליד הילד שלי שבינתיים גדל רואה ומבין, והיא לידם השיבה שזו בעייה שלי איתם אנו מבוגרים וצריכים לפתור בעצמנו את הבעיות. אבל הילדים המשיכו ואני לפעמים השבתי ואז נוצרו "פיצוצים" ומשברים כי אשתי תמיד טענה שאני צריך לא לענות להם, צריך ךהיות כמו תמונה בבית - בשקט. זמן רב אני מתאפק ומתמודד והילדים רואים שאני לא מתערב כאשר הם צועקים על אשתי, מתנהגים לא נכון עם בני ומשפילים אותי לידו. רכשנו בזמנו ברוב מוחלט של כספי את דירתנו כדי שנחיה טוב וכל הילדים יגדלו בסביבה טובה, והיום אני מרגיש שבביתי אני מושפל ונזרק. חוסר התגובה שלי מתפרש כחולשה ואת זה רואה לצערי בני, ילדי אשתי ואשתי וכל פעם שיש פיצוץ אשתי רוצה להתגרש ממני, אני עדיין אוהב אותה למרות שנמאס לי המצב, אני רוצה שהילד שלי יחיה עם אבא ואמא, אך לצערי הילדים של אשתי ליד אשתי וליד בני אומרים לה לעזוב אותי ולזרוק אותי לכלבים, אשתי היום מרוויחה יותר ממני, אך כ- 10 שנים הרווחתי פי 2 ממנה ורוב רכושינו מבוסס על הכנסותי בשנים אלו. אני לא יודע מה לעשות.

עו"ד משה ברקוביץ

חסרים לי פרטים עובדתיים נוספים על מנת לסייע בידיך אם להשאר או לעזוב. בכל מקרה לכו ליעוץ זוגי ובמידה ולא יעזור פנה לעורך דין.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום סרבנות גט תביעות נזיקין