לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יערה

חרדות לאחר תאונת דרכים

שלום לפני מספר חודשים עברתי תאונת דרכים ומאז יש לי חרדות בזמן נהיגה ובכלל, כולל התקפי חרדה, וסובלת מקשיי שינה. אני נוטלת תרופה נוגדת חרדות ונמצאת בטיפול פסיכולוגי. האם המצב הזה יכול לזכות אותי באחוזי נכות, ואם כן אז כמה? תודה!

item.Author מנהל הפורום עו"ד שלמה הרדי

מצב אותו את מתארת עשוי לזכות אותך באחוזי נכות לא ניתן לדעת מראש מהם אחוזי הנכות בפגיעתך שכן במקרה של תאונת דרכים - ככל ותוגש תביעה יקבע מומחה מטעם בית המשפט אם מצבך "מזכה" באחוזי נכות.

עו"ד יעקב מושקט

יערה שלום בהחלט יתכן שמצבך יזכה אותך באחוזי נכות. לשם מימוש האפשרות יש להגיש תביעה לבית המשפט ולבקש מינוי מומחה פסיכיאטרי שיבדוק אותך ויכריע בעניין (אם זו גם תאונת עבודה ניתן להיבדק בידי ועדה רפואית של הביטוח הלאומי נפגעי עבודה). אינני יכול להעריך מה שיעור הנכות שייקבע לך.

חדוה

במידה ואת מבוטחת בביטוח תאונות אישיות בחברת ביטוח, הינך זכאית לפיצוי במידה והתאשפזת לאחר התאונה יותר מיומיים, במידה ואין לך ביטוח כזה כדאי לך לבטח את עצמך הביטוח הוא לא יקר, ומכסה באופן מקיף פיצויים על כל פגיעה מתאונה כולל שברים,כויות, אישפוז ,ונכות מ1% ומעלה , כיסוי אמבולנס ועוד ,אם תירצי אצרף אותך בשימחה, אני סוכנת ביטוח בהראל 0504440367

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אחוזי נכות