קבלה עבור השכרת משרדים. - פורום מיסוי מקרקעין

שאלה חדשה
  • רותי

    נשלח ע"ירותי 17:15, 11 בפברואר 2015

    שלום וברכה. יש לי נכס (משרדים) וכעת עומדים להכנס לשם כלומר להשכיר, עמותה שאין לה צורך בקבלה מאחר ואין להם החזרים. השאלה האם עלי להתייחס כמו שאני משכיר דירה או שבעסק זה שונה???(מדובר על 12000 ש"ח + מע"מ שאני דורשת, והם לא רוצים את המעמ.)

    השב
  • 18:59, 11 בפברואר 2015

    עליך לפנות בשאלה זו לרו"ח . הדבר תלוי בין היתר בשאלה אם את מנהלת ספרים והנך "עוסק מורש". מכל מקום, למיטב ידיעתי העמותה חייבת לשלם מע"מ למרות שאינה רשאית לקזזו מול הוצאותיה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד ואדים בליאכר

מנהל הפורום: עו"ד ואדים בליאכר

בוגר תואר ראשון בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה. שותף ומייסד משרד עורכי דין בליאכר את מלול. בעל
למידע נוסף

077-9977443 חיוג
הודעה

פורום מיסוי מקרקעין יעסוק בשאלות הקשורות במיסים העשויים לחול על עסקאות מכר / רכישת מקרקעין והדרך הנכונה והלגיטימית לתכנון עסקה באופן שתניב למוכר/קונה את המקסימום מתמורת העסקה תוך חשיפה מינימלית למס.
כידוע , בעסקאות מכר מקרקעין מעורבת תמיד שאלת המיסים החלים על העסקה ומכאן נגזרת החשיבות הרבה בתכנון אופן ביצוע העסקה, וכל זאת לפני כריתת חוזה.
יובהר כי התשובות בפורום אינן באות במקום היוועצות עם עו"ד מומחה בתחום, בייחוד שעסקינן בנושא כה מורכב, כשלפרטים הקטנים מיוחסת חשיבות רבה מאוד לצורך מתן תשובה מושכלת. הדבר מקבל משנה תוקף לאור השינויים התכופים בחקיקת המסים, ולאור הרפורמה במיסוי מקרקעין משנת 2014.  
האמור בתשובות בפורום זה הננו כללי ואין להסתמך עליו לצורך ביצוע עסקה כל שהיא ועל השואל לפנות לעו"ד מומחה בנושא, אשר יבחן את השאלה ויעניק חו"ד מקיפה.