מתקשה להתנהל ולקבל אשראי/הלוואות/כרטיס אשראי בגלל חוק נתוני אשראי וחברת BDI - פורום תביעות בנקים

שאלה חדשה
  • אנונימית

    נשלח ע"יאנונימית 20:12, 1 באוגוסט 2012

    שלום, לפני מס' שנים נקלעתי לקשיים כלכליים רבים ולצערי נסחפתי למערבולת לא פשוטה.נפתחו באותה עת ובשנים שלאחר מכן תיקים כנגדי בהוצל"פ, תיקים שכיום כולם סגורים עקב עמידה בהתחייבות שלי וכיסוי כל החובות. בזמנו לא ידעתי על חברת BDI ועל חוק נתוני אשראי והשלכותיו.קיבלתי התראות מבנקים בעיקר אך לא היה באפשרותי לעמוד בתשלומים ואז קרה מה שקרה.עד שעשיתי בירורים כבר היה מאוחר מדי ואני הבנתי שרק בתום 5 שנים מיום ההתראה, הסימונים נמחקים.ההשלכות קשות כי כיום יש לי בעיה בכל מקום אליו אני פונה לקבלת אשראי/הלוואות/כ.אשראי/הו"ק וכו'.השאלה שלי-האם יש מקום לתביעה או שהמלחמה אבודה מראש ועליי לחכות לתום התקופה מההתראה האחרונה?חשוב להזכיר כי ההתנהלות ב-4 השנים האחרונות ובהווה תקינה ואחראית אבל אני נענשת על העבר וההשלכות הם קשות ומייסרות! תודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

    עו"ד גולן גדליה,מנהל הפורום

    13:30, 2 באוגוסט 2012

    שלום,
    לצערי אני לא איש בשורות.
    "המלחמה" אכן אבודה וגם בתום התקופה יש להניח, כי תמשיכי להיתקל בבעיות המצויינות בפניתך.
    ישנם בעלי מקצוע המתמחים במתן אשראי ובעזרה מול הגופים הפיננסיים - היכולים לעזור במצוקתך.
    בהצלחה, עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

מנהל הפורום: עו"ד ונוטריון גולן גדליה

בעל שני תארים - תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנע"ס עם התמחות במימון ושוק ההון. שותף בכיר במשרד עור
למידע נוסף

053-9376367 חיוג
הודעה

הפורום עוסק במתן פתרונות ועצות כיצד לצאת ממשבר כלכלי על הצד הטוב ביותר.
מטרת הפורום לעזור ללקוחות למצוא את שביל הזהב ולהוציא אותו ממעגל החובות ובכך לעזור ללקוח להתמודד ולשקם את מצבו מול הנושים הרבים לרבות בנקים ומוסדות ולהתחיל בדרך חדשה.
ברוב המקרים, לקוחות נקלעים למשבר כלכלי עמוק שבמסגרתו מוצאים עצמם נתבעים בעת ובעונה אחת ע"י מס' גופים/ נושים ובכך מאבדים כיוון ויכולת להתמודד מול התביעות הרבות.
המשרד שלנו מצליח להוציא לקוחות מהמשבר בדרך הטובה ביותר.
פניה בזמן לקבלת עזרה יכולה להצמיח הפחתת החוב בכ- 50% לפחות מהקרן (ריביות חריגות והצמדות כמובן מבוטלות) ופריסה של חובותיהם בהתאם ליכולתם של הלקוחות.