נציגה טלפונית משכה מחשבון העו"ש סכום גבוה ממה שביקשתי ואני צריכה לשלם ריבית על המינוס שנגרם לי - פורום תביעות בנקים

שאלה חדשה
  • מעיין

    נשלח ע"ימעיין 11:43, 19 בדצמבר 2012

    שלום ביקשתי לפתוח חשבון חיסכון חדש בבנק שלי, השיחה התנהלה במוקד הטלפוני של הבנק. הנציגה לא הבינה אותי ועשתה טעות ומשכה מהחשבון עו"ש שלי 4,000 ש"ח והעבירה לחשבון חיסכון שלי, דבר זה הביא לכך שנכנסתי למינוס. בגלל שנכנסתי למינוס (שלא באשמתי) שילמתי ריבית על המינוס. הסברתי לנציגה אחרת שזה לא מה שביקשתי והסכום שביקשתי להעביר לחשבון חיסכון קטן הרבה יותר מארבעת אלפים ש"ח הטעות היא שלהם למה אני צריכה לשלם ריבית על מינוס שלא אני יצרתי?? לא קיבלתי תשובה. מה אני אמורה לעשות במקרה זה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

    עו"ד גולן גדליה,מנהל הפורום

    12:09, 19 בדצמבר 2012

    מעיין שלום,
    ניתן לשלוח מכתב לבנק והעתק להנהלה ראשית של הבנק ולמפקח על הבנקים (הכתובות מצויות באינטרנט.
    במידה והמכתב לא יעזור, יש לשקול להיעזר בעו"ד לשם שיגור מכתב מתאים.
    בהצלחה, עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום.
    טל': 03-5444460

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

מנהל הפורום: עו"ד ונוטריון גולן גדליה

בעל שני תארים - תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנע"ס עם התמחות במימון ושוק ההון. שותף בכיר במשרד עור
למידע נוסף

053-9376367 חיוג
הודעה

הפורום עוסק במתן פתרונות ועצות כיצד לצאת ממשבר כלכלי על הצד הטוב ביותר.
מטרת הפורום לעזור ללקוחות למצוא את שביל הזהב ולהוציא אותו ממעגל החובות ובכך לעזור ללקוח להתמודד ולשקם את מצבו מול הנושים הרבים לרבות בנקים ומוסדות ולהתחיל בדרך חדשה.
ברוב המקרים, לקוחות נקלעים למשבר כלכלי עמוק שבמסגרתו מוצאים עצמם נתבעים בעת ובעונה אחת ע"י מס' גופים/ נושים ובכך מאבדים כיוון ויכולת להתמודד מול התביעות הרבות.
המשרד שלנו מצליח להוציא לקוחות מהמשבר בדרך הטובה ביותר.
פניה בזמן לקבלת עזרה יכולה להצמיח הפחתת החוב בכ- 50% לפחות מהקרן (ריביות חריגות והצמדות כמובן מבוטלות) ופריסה של חובותיהם בהתאם ליכולתם של הלקוחות.