3 ספרות אחרונות אשראי - פורום תביעות בנקים

שאלה חדשה
  • פנחס

    נשלח ע"יפנחס 01:00, 23 בינואר 2014

    שלום, ביצעתי עיסקה מול חברה מסויימת, ושילמתי טלפונית באשראי. הפקידה ביקשה גם את שלושת הספרות האחרונות של הכרטיס. מאחר הכרטיס לא היה עלי, נתתי לה מתוך הזיכרון מספר שלאחר מכן התברר שהוא שגוי (החלפתי את סדר הספרות). ללא קשר לטעות, מיד לאחר העיסקה התחרטתי עליה, וניסיתי לחשוב כיצד אני מבטל. בעוד אני מהרהר כיצד לבטל, נשלח אלי מסרון אוטומטי מחברת האשראי ותוכנו: העיסקה נכשלה מאחר ומספר 3 הספרות האחרונות שגוי. שמחתי מאוד מתוכן ההודעה שהעיסקה בוטלה ושכחתי מכל הסיפור. אך לאחר מספר ימים הסתבר לי שבחברה לא יודעים שהעיסקה בוטלה... (מתקשרים אלי כקליינט...) יצרתי קשר ושאלתי מה זאת אומרת הרי העיסקה לא בוצעה! התשובה היתה שהעיסקה כן בוצעה והם לא יודעים על שום בעיה... התקשרתי לחברת האשראי וענו לי שיש חברות שלא דורשות את 3 הספרות... השאלה היא האם אני יכול לדרוש את כספי חזרה ואם כן - ממי ? אציין שהסיפור אירע לפני כחצי שנה. תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

    עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום,מנהל הפורום

    16:46, 26 בינואר 2014

    פנחס שלום,
    מהשתלשלות העניינים המתוארת נראה כי המדובר בעסקה במסמך חסר.
    ניתן לפנות בכתב לספק ולחב' האשראי ולעמוד על ביטול העסקה.
    אשמח לעזור,
    עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום
    טל': 03-5444460

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

מנהל הפורום: עו"ד ונוטריון גולן גדליה

בעל שני תארים - תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנע"ס עם התמחות במימון ושוק ההון. שותף בכיר במשרד עור
למידע נוסף

053-9376367 חיוג
הודעה

הפורום עוסק במתן פתרונות ועצות כיצד לצאת ממשבר כלכלי על הצד הטוב ביותר.
מטרת הפורום לעזור ללקוחות למצוא את שביל הזהב ולהוציא אותו ממעגל החובות ובכך לעזור ללקוח להתמודד ולשקם את מצבו מול הנושים הרבים לרבות בנקים ומוסדות ולהתחיל בדרך חדשה.
ברוב המקרים, לקוחות נקלעים למשבר כלכלי עמוק שבמסגרתו מוצאים עצמם נתבעים בעת ובעונה אחת ע"י מס' גופים/ נושים ובכך מאבדים כיוון ויכולת להתמודד מול התביעות הרבות.
המשרד שלנו מצליח להוציא לקוחות מהמשבר בדרך הטובה ביותר.
פניה בזמן לקבלת עזרה יכולה להצמיח הפחתת החוב בכ- 50% לפחות מהקרן (ריביות חריגות והצמדות כמובן מבוטלות) ופריסה של חובותיהם בהתאם ליכולתם של הלקוחות.