לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נורית

שינוי ויזה של עובדת זרה שנמצאת בקשר רומנטי עם ישראלי

אזרח ישראלי התחיל בקשר רומנטי עם אישה שהיא עובדת זרה שנמצאת בארץ עם ויזת עבודה. העובדת רוצה להפסיק לעבוד בעבודתה ולעבור לגור עם האזרח הישראלי. האם היא תאבד את הויזה שלה אם היא לא תעבוד והאם יש דרך להוציא בשבילה ויזה שלא תחייב אותה לעבוד אבל תתן לה להישאר בארץ עם בן זוגה הישראלי כידועים בציבור?

item.Author מנהל הפורום עורך דין עופר אקשטיין

שלום רב, בני הזוג צריכים להגיש בקשה להסדרת מעמד בהתאם לנוהל משרד הפנים, עד לאישור הבקשה במשך מספר חודשים בת הזוג תקבל אשרת תייר, או שתשהה בארץ ללא אשרה כלל בסטטוס בקשה באופן חוקי עד לאישור הבקשה, לאחר אישור הבקשה היא תקבל אשרת שהייה ועבודה כבת זוג של אזרח ישראלי. משרדי מתמחה בנושא זה ואשמח לסייע לכם דבר ועניין בנושא זה.

מאיר

שלום רב. אימי מטופלת בביתה עי"מטפלת זרה טובה ונאמנה מסרי לנקה. כמובן עם ויזת עבודה כחוק .שאלתי היא : שאנתנו מעוניינים לחיות כזוג חיים משותפים מה עלי לעשות ? האם כדאי לי להתחיל את התהליך מעכשיו כשהיא עדיין מטפלת באימי מבלי לפגוע בהמשך עבודתה כרגע ?.או האם תהייה לי אפשרות להתחיל בתהליך לאחר ימי חייה של אימי מבלי שהעובדת תידרש לעזוב את הארץ ?. בכבוד רב.

שרה ברומברג

עובדת זרה מטפלת באישה סיעודית, שנמצאת בקשר עם אזרח ישראלי , בהריון אתו בחודש חמישי, נישאה לו בנפאל , אולם בארץ הנישואין לא מוכרים.. מה עליה לעשות על מנת להתאזרח ולשחרר את רשיון העבודה שלה כזרה, על מנת להעבירו לעובדת אחרת שתחליפה בטיפול באשה סיעודית. האם רישום ידועה בציבור שלו , יסיע? או מה הדרך הפשוטה וקצרה ביותר לשנות את הסטטוס שלה , כדי שתוכל להיות תושבת ישראל.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אזרחות ישראלית והסדרת מעמד של זרים בישראל