זיוף חתימה ברשת גדולה. - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דניאל ש.

    נשלח ע"ידניאל ש. 20:21, 8 במרץ 2012

    שלום, קניתי מכשיר סלולרי זול מעמדת מכירות ואחריות בחינם עליו לשנה. המוכר הסביר לי שאחריות חלה באופן אוטומטי על המכשיר וביקש לקבל מידע אישי על מנת לתת תוקף לאחריות ולא יהיה שימוש בנתונים אלו. בנוסף קנינו את המוצר דרך כרטיס אשראי וחתמנו בצורה אלקטרונית על מנת לתת אישור לחיוב על הכרטיס. כעבור שבוע אנו מקבלים חיוב דרך הוראת קבע של כרטיס האשראי על סך 20 שקל. הגענו לחנות ולאחר בדיקה אישר המוכר (מוכר אחר) שזאת טעות ואמר שיזכו את החשבון תוך 21 יום. כמו כן אחריי כשעה וחצי בעמידה הוא מודיע לנו שחלה עוד טעות ומדפיס לנו חוזה על האחריות של הטלפון ולהפתעתנו הרבה מופיע חתימה שלנו על החוזה למרות שאנו רואים אותו בפעם הראשונה. ובו מספר סעיפים עלייהם אנו לא מסכימים. ולאחר בירור מעמיק עם המוכר הוא אומר לנו ליפנות לשירות הלקוחות. אני מבקש להדגיש אם היו מספקים לנו את החוזה לפניי הרכישה היינו מתחרטים ולא קונים באותו מקום. בשירות הלקוחות מודיעים לנו שחתמו על החוזה ורואים זאת בחומרה רבה את הטענות שלנו. וכמובן הם פותחים בזאת חקירה פנימית ואמרו שיחזרו אליינו כעבור מספר ימים. הרצון שלנו הוא לבטל את החוזה משום שהוא אינו כשר בדין. מה ניתן לעשות בשביל לחזק את טענתנו? בתודה, דניאל ש.

    השב
  • 00:00, 9 במרץ 2012

    מצטער אם פניתי לפורום הלא נכון.
    איזה פורום מתאים למיקרה שלי?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.