תקלה במקרר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ניסים עזרן

    נשלח ע"יניסים עזרן 01:25, 26 במרץ 2012

    שלום רב ברשותי מקרר אמקור בן 5 שנים לפני שבוע המקרר התקלקל . פניתי לחברת קריסטל והזמנתי טכנאי בבדיקה התברר שלוח הפיקוד ראשי התקלקל וצריך להחליף אותו לאחר יומיים התקשרתי לחברה לברר מה עלה בגורל החלק ומתי הם מתקנים לי את המקרר התברר לי שאין חלקי חילוף למקרר שלי ומהחברה הודיעו לי שאין מה לעשות ואני אאלץ לקנות מקרר חדש האם זה תקין או חוקי מצד החברה להתנער מאהחריות שלה ? כיצד עלי לנהוג מבחינה חוקית האם קיים חוק שמגן עלי ממצב כזה שהמקרר שלי שעלה הון הפך להיות כאבן שאין לה הופכין תודה מראש על התיחסות ניסים עזרן

    השב
  • 13:35, 26 במרץ 2012

    ניסים שלום,

    האם המקרר עדיין באחריות?
    יש לקרוא את תנאי האחריות כדי לדעת האם החברה מתנערת ממך, או לאו.


    בברכה,

    תגובה
  • 21:18, 26 במרץ 2012

    שלום עו״ד אורנית אני מודה לך על התיחסותך
    המקרר לא באחריות , השאלה האם כאשר נגמרת האחריות אני אמור לדאוג למלאי חלקי חילוף או שמא לחברה יש אחריות כוללת לספק לי חלקי חילוף, קראתי את חוק הגנת הצרכן ושם נאמר במפורש שהחברה צריכה לדאוג למלאי חלקי חילוף למשך 7 שנים מה משמעות הדבר והאם כאשר נגמרת האחריות פג ה גם האחריות של החברה לספק חלקי חילוף
    תודה על התיחסותך
    ניסים

    תגובה
  • 09:39, 31 במרץ 2012

    אורנית שלום
    שלחתי דרך האתר שלך פירוט של המקרה כפי שביקשת
    אני מודה לך מראש על התיחסותך ומחכה לתשובתך

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.