ביטול עסקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אוקסנה

    נשלח ע"יאוקסנה 22:20, 11 באוגוסט 2012

    שלום אני הזמנתי משקפי ראיה וכשלקחתי הם לא היו בסדר רציתי לבטל עסקה והם לא היו מוכנים להחזיר לי את הכסף לפי מדיניות של אופטיקנה ואני אמרתי שגם השירות ועבודה לא טובה ואני לא מטרטרת את הסבתא שהיא בת 81 להביא אותה .ולפי חוק הם היו צריכים להחזיר לי את הכסף.מה אני עושה עכשיו?

    השב
  • 08:57, 6 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    לפי החוק דווקא הם אינם מחוייבים בביטול העסקה והשבת כספך אך הם כן מחוייבים ליתן לך מוצר תקין העונה על צרכיך.
    עליך להדגיש שמדובר במוצר המיועד לאישה מבוגרת המתקשה להגיע לחנות מספר פעמים.

    אנא פני אל החנות ודרשי לקבל מוצר חדש ותקין. אם לא תצלח דרכך ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.