רכישת חדר שינה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יורם

    נשלח ע"ייורם 10:41, 12 באוגוסט 2012

    רכשנו בדצמבר 11 חדר שינה חדש מחנות רהיטים שילמנו את מלוא התמורה המיטה חורקת עם כל תנועה עליה. הודענו לחנות, שלחו נגר שביצע מספר פעולות אך לא פתר את הבעיה טוענים שכך צריך להיות. הזמנו בעל מקצוע מטעמנו שטוען שהמיטות מיוצרות ברמה ירודה מאוד. חנות הרהיטים מתעלמת. מה ניתן לעשות?

    השב
  • 09:01, 6 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    ממליצה לשקול פניה בכתב אל החנות ולדרוש את תיקון המיטה, לציין שיש בידכם חוות דעת של בעל מקצוע הטוענת שיש במיטה ליקויים הדורשים תיקון.

    ככל והחנות תתעלם או תסרב לדרישתכם יש לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החנות ולצרף את חווה"ד של המומחה עמו התייעצתם. יש לתבוע בנוסף לכסף ששולם גם פיצוי בגין אובדן הנאה מהמוצר.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.