• יפרח

    נשלח ע"ייפרח 18:24, 16 באוגוסט 2012

    לפני כמה חודשים כבר, עברתי 8 קווים פרטיים מחברת אורנ׳ג לחברת פלאפון. הם הבטיחו לי המון, וקיבלתי רק חשבוניות ענקיות וחיובים גבוהים. לפני כמה ימים, התקשרתי אליהם להגיד להם שאולי אעביר לחברת גולן בגלל החבילה זולה שלהם (100 שח לכל בלי גבול) אז אמרו , עושים לך ב-129 שח אותה חבילה עם שיחות לנייד בצרפת בנוסף גם בלי גבול. באותה שיחה שאלתי להם 4 פעמים אם באמת השיחות לנייר בצרפת , ותמיד הנציגה אמרה כן. ביקשתי מספר פנייה וקיבלתי. פתאום היום התקשרתי ואומרים משהו אחר, בלי אפשרות שיחות לנייד בחול וגבול בשיחות נייח בחול. מה לעשות? בית משפט? הצלה לצרכן? תודה 

    השב
  • 09:31, 6 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    תתקשה בבית משפט להוכיח את ההבטחה וההתחייבות שנתנה בע"פ. ממליצה לפנות בכתב אל שירות הלקוחות לתאר את השתלשלות העניינים תוך שימת דגש על ההתחייבות שנתנה לך ולדרוש לקבל את שהתחייבו.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.