מוצר באיחור לא קטן - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • נדב

    נשלח ע"ינדב 20:24, 17 באוגוסט 2012

    ב101/08/12הזמנתי מוצר באינטרנט מYNETSHOPES.. היום ה17/08/12 ועדיין לא קיבלתי את המוצר. לא רק שאני רודף אחריהם ולא ניתן לתפוס אותם בשירות הלקוחות (מספר פעמים "איננו םעילים כרגע" בשעות הפעילות), בפעמים שכבר כן נעניתי במייל על ידי נציגה מסויימת (שאמרה כי זמן האספקה הינו 7 ימי עסקים), הובטח לי כי עד יום חמישי ה16/08/12 המוצר יהיה אצלי וחברת המשלוח תיצור עימי קשר, מיותר לציין כי גם וגם לא התרחשו... נניח והמוצר אמור להגיע אחרי 10 ימי עסקים שכבר עברו להם (ומי יודע מתי יגיע המוצר) לפני מספר ימים, מה ניתן לעשות? אני ממש לא מצליח למצוא דרך לתקשר איתם! מדובר בטלוויזיה שהזמנתי כמתנה והכל כבר ירד לטימיון...ואני ממש מאוכזב. אשמח לדעת האם יש משהו שאוכל לעשות בעניין. תודה לעונים ושבת שלום.

    השב
  • 18:55, 6 בספטמבר 2012

    ערב טוב,

    ראשית מקווה שהמוצר הגיע ליעדו ממזמן.... מתנצלת על השיהוי במענה רק היום קיבלתי לידיי את ניהול הפורום הנ"ל.

    לגופו של עניין סיפורך מקומם ומכעיס עד מאד. אם לא קיבלת עדין את המוצר העניין חמור עוד יותר.

    ממליצה לפנות בכתב אל העסק ולתאר את השתלשלות העניינים את העובדה שהחמצת את המטרה באיחור במועד האספקה ושים דגש על עוגמת הנפש שנגרמה לך.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.