נעלי קלארקס - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • לאה דמרי

    נשלח ע"ילאה דמרי 09:02, 28 באוגוסט 2012

    בתחילת חודש אוגוסט 2012 רכשתי זוג נעליים מחברת קלארקס מס ימים לאחר הרכישה נעלתי את הנעלים והתהלכתי בבית כחצי שעה .הרגשתי צריבה בכף הרגל (כאילו שאני דורכת על להבה) ביום ה-6/8/2012 ניגשתי לחנות וביקשתי להחזיר את הנעליים .המוכרת אמרה לי שצריך לקחת את הנעלים למעבדה כי היא לא מוסמכת לבצע ביטול . המתנתי כעשרה ימים ואז הודיעו לי במכתב שקיבלתי בחנות שאין פגם בנעליים ולא ניתן להחזיר את הנעליים .לא הסכמתי ובקשתי לדבר עם מנהל הם סרבו ואמרו לי שלמחורת יגיע נציג שירות ויצור איתי קשר ,כמובן שלא יצרו איתי קשר . התקשרתי ביום 23/8/2012 לנציגי שירות ממספר טלפון שמצאתי באתא ונציגה בשם לימור ענתה לי והבטיחה שתברר את העניין ותחזור אלי עד היום לא יצרה איתי קשר .מס פעמים ניסיתי להתקשר למוקד בכל פעם לאחר המתנה מרובה מעבירים אותי להשארת הודעה כשהם מבטיחים לחזור אלי .אני מאוד כועסת ומבקשת את עזרתכם מה עלי לעשות .הנעלים בחנות בנוסף לזה ששילמתי על כרטיס מועדון 70 שח ומאוחזבת מהיחס שלהם כחברה שמחבדת את עצמה . בתודה לאה טל 054/6807096

    השב
  • 13:19, 10 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    ממליצה לפנות בכתב אל הנהלת הרשת והחנות לתאר בכתב את השתלשלות העניינים ולהדגיש את עוגמת הנפש והעובדה שעד לרגע זה לא קיבלת מענה ושירות כדבעי. דרשי לבטל את החברות שלך בעסק שאינו מעניק יחס ללקוחותיו ומותיר אותם ללא מענה.

    ממליצה להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.