עוגמת נפש בסניף מקדונלדס בישראל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • חנן

    נשלח ע"יחנן 12:31, 27 בספטמבר 2012

    שלום הייתי רוצה לקבל חוות דעת על גובה הפיצוי במקרה שלי ואני רוצה לשתף אותכם מה שקרה לי . בגין עוגמת הנפש טרטור ובזבוז הזמן בסניף מקדולנדס באחת הערים בישראל עקב איחור רב בקבלת ההזמנה שלי ובבחירת צעצועים לילדיי אדיר ומאור . אנילקוח וותיק של חברת מקדולנדס ,במשך כל חיי אכלתי את הארוחות הטעימות שאתם מכינים עבור הלקוחות הנאמנים שלכם . עד לפני כ4 שנים הייתי אוכל עם אשתי לבד אבל שנולדו ילדיי והגיע הגיל בו הייתי צריך להאכיל אותם מחוץ לביתי ,לא היה ספק שחברת מקדולנדס תספק את הארוחות הטעימות והמזינות עבור משפחתי,וכן את השילוב של המתנות והשירות שהחברה נותנת. אני וילדיי אדיר בן הארבע ומאור שנתיים וחצי לא אכלנו ארוחת ערב באותו יום בביתנו ולאחר קניות אצל רמי לוי חיפשנו מסעדה לאכול והגענו לסניף מקדונלדס לא אציין את המקום של הסניף על מנת לאכול ארוחת ערב אני ומשפחתי . עד לאותו רגע הכל היה מושלם הילדים התיישבו בשולחן והיו רגועים בתוך הסניף, אני ניגשתי לבצע הזמנה לי ולילדים. ראיתי שאין הרבה אנשים מחכים בתור וניגשתי לנציג על מנת להזמין שתי ארוחות ילדים מוגדלות וארוחת ביג טקסס עם בצל מוגדלת בשבילי . ביצעתי את ההזמנה ואני מחכה מחכה מחכה ורואה שאני לא מקבל את הארוחות בזמןופניתי לנציג שאלתי מה קורה והוא באדישות מוחלטת עונה לי שזה בדרך,אני בינתיים סבלני אבל בתור אבא אני יודע שילדיי לא סבלניים ,הם רעבים ומבקשים מיידי את ארוחתם . אני פניתי לילדיי בתירוצים ולנסות להרגיעם,ובתוך תוכי אני מתחיל לדאוג, כי מבחינתם זה זמן נצח ומי כמוך יודע שילדים רעבים הם מתחילים להתפרע ולדרוש את ארוחתם מיידי . במהלך ההזמנה קיבלתי חלק מההזמנה כל פעם מחדש הביאו עוד חלק מההזמנה וקח זה נמשך זמן רב ,עד שאני איבדתי את הסבלנות ודרשתי לדעת למה אני לא מקבל בזמן את כל הארוחות,ולמה אני צריך ללכת לילדיי כל פעם להרגיע אותם וכל פעם לתת להם חלק מארוחתם .אני כרגע מדבר על השירות הגרוע עבור הילדים ומה איתי ? אני קיבלתי גם חלק מההזמנה שלי ,את ההמבורגר שהוא בינתיים התקרר כל אותו זמן ,גם חיכיתי לפוטטו ,הסבלנות שלי פקעה ופניתי לנציג והוא אומר לי בחצאי מילים בקושי קלטתי "שזה תפוס כרגע אין שם מקום " מן תירוץ כזה ,פניתי לאחראית המקום והודעתי לה על כך שאני מחכה בערך בין 16 ד'ק ל18 דק' לארוחה שלי ,בנוסף לכך המתנות שנתנו לילדיי ,הם ללא בחירה כי נשאר רק מתנה בחירה אחת שהיא נמר כך שהייתי חייב להסכים ששתי ילדיי יקבלו את המתנה בלי שילדיי יבחרו באופן חופשי ועצמאי את מתנתם ,אלא הייתי צריך לשכנע ולגרום להם לקבל את המתנה שנשארה ולהחליט בשבילם ,דבר שמנוגד לעקרונות שלי ולחינוך ילדיי .דבר שגרם לילדיי לקבל את המתנה בלת ברירה, ועל כך נגרם עוגמת נפש רבה לילדיי ולי,וזאת למרות כל הפרסום שלכם בחלוקת המתנות והבחירה בסניף שכן זה חלק שיווקי ופרסומי שגורם לילדיי לאכול בסניף מקדולנדס. כל שרשרת האירועים הנ"ל נמשכה זמן רב במיוחד שאני צריך להאכיל את ילדיי ולהשגיח עליהם ,זה השירות והיחס שלקוח כמוני אמור לקבל ? לצערי הרב זה מה שחוויתי וזה מה שקרה. מן משחק פינג פונג ,אני מקבל כל פעם חלק מהארוחות ,ניגש לשולחן מניח את האוכל שם ,וחוזר לקחת את שאר ההזמנה . אחראית המשמרת והנציג ניסו כל פעם לתרץ ואני מאוד נפגעתי התאכזבתי מהשירות בחברת מקדונלדס שכן היא לא עמדה בהתחייבויותיה בהגשת ההזמנה שלי בזמן, וכן בבחירת המתנות לילדיי והשירות והיחס . ויותר גרוע שהייתי צריך לעזוב אותם רעבים ,על מנת לקבל ולהביא את כל ההזמנה במלואה ,חיכיתי זמן רב עד שההזמנה תגיע במלואה אליי . אי לכך ובהתאם לזאת אני רואה בחומרה רבה את הארוע ואם אצטרך אפנה לחברת מקדונלדס העולמית . נגרם לי ולמשפחתי עוגמת נפש רבה וזאת עקב האיחור בהגשת הארוחות ,על נתינת מתנה לילדיי ושלילת זכותם לבחור מתנה כרצונם ,וזאת עקב שלא הייתה לי ברירה אלא לקבל את המתנה שנשאר בסניף למרות כל זאת שילדיי מחכים לארוחתם שהם רעבים וחסרי סבלנות. זאת לא הפעם השנייה שקורה לי מקרה כזה אבל הפעם זה היה בלתי נסבל לכן אני פונה אלייך על מנת לקבל חוות דעת מה לעשות ובאיזה גובה להגיש תביעה מול החברה . נציג מהחברה רצה לפצות אותי בחמש ארוחות וזה לא מקובל עליי ואני שללתי זאת עקב ההרגשה והעוגמת נפש הרבה לי ולילדיי .

    השב
  • 08:59, 10 באוקטובר 2012

    שלום רב,

    באפשרותך לפנות בכתב אל הנהלת הסניף והרשת ולתאר את השתלשלות העניינים ואת עוגמת הנפש ולדרוש פיצוי ראוי יותר. אפשר לשקול שליחת העתק להנהלה העולמית או הסניף המרכזי העולמי לשם הפעלת לחץ.

    איני בטוחה שבנסיבות אלו יש לך עילה להגשת תביעה קטנה כנגד החברה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.