חיוב מעבר למה שנקבע - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ארז

    נשלח ע"יארז 00:55, 29 בספטמבר 2012

    התחברתי לסלקום לפני מס' חודשים. קיבלתי תוכנית שבה הוסבר לי שבשנה הראשורנה אקבל זיכויים כך שלא אשלם מעבר ל 125 ש"ח. בפועל, לא כל הזיכויים נרשמו לי בחשבון כמוסכם ואני מחוייב דרך קבע בסכום של 50-60 ש"ח מעבר למה שנקבע. כבר פעמיים שוחחתי עם שירות לקוחות, הובטח לי שהנושא יטופל ואקבל זיכוי אבל דבר לא משתנה. שלחתי מייל ולא התקבלה כל התייחסות. האם ניתן לתבוע את החברה ולדרוש ולקבל פיצוי על עודמת נפש / אי עמידה בהסכם

    השב
  • 09:01, 10 באוקטובר 2012

    שלום רב,

    ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את השתלשלות העניינים תוך שימת דגש על הפרת ההסכם מצידם.
    ציין שהעתק ממכתבך ישלח גם אל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.

    באם המכתב לא יסיים את ההפרה ממליצה לשקול המשך התקשרות עם החברה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.